Hoe komt eigenlijk dat je zo weinig 996 GT2's ziet? Zijn die dan zoveel duurder dan de Turbo of GT3?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door wotr Bekijk BerichtenHoe komt eigenlijk dat je zo weinig 996 GT2's ziet? Zijn die dan zoveel duurder dan de Turbo of GT3?
Comment
-
2 redenen:
- Een GT2 is vreselijk snel ... heeft achtertractie, wat op een 911 "gevaarlijk" is omdat hij achteraan zowiezo te zwaar is. Niet voor een "gewone" bestuurder dus.
- Een GT2 is een VRESELIJK slechte investering. Je koopt een 4 jaar oude GT2 voor 100 000 Eur (zie autoscout). Nieuw koste die 180 000 Eur ofzoiets? (vergelijk: Een 996 GT3 RS kost "amper" 135 000 Eur nieuw. En na 5 jaar verkoop je hem met gemak voor 100 000+ Eur. Na 20 jaar, maak je er misschien winst op ... time will tell)
De Porsche Widowmaker is voor de extreem rijken, die niet nadenken over nadien verkopen. En dan voor de extreem rijken die of enorm goed met de wagen kunnen rijden. Of helemaal niet kunnen rijden ;-)
(wat niet wil zeggen dat ik geen nier afsta voor een 997 GT2 ...)
Oorspronkelijk geplaatst door wotr Bekijk BerichtenHoe komt eigenlijk dat je zo weinig 996 GT2's ziet? Zijn die dan zoveel duurder dan de Turbo of GT3?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenVermoedelijk wel. Bij de PSE krijg je 4 pijpjes (maakt niet uit Carrara/targa (4) of Carrera/targa (4)S), waarvan de buitenste twee een iets grotere diameter hebben dan de twee binnenste. Hoeveel het verschilt in mm weet ik niet, maar het is overduidelijk: als ze even groot zijn heb je (hoogst waarschijnlijk) met een Carrara/targa (4)S te doen, en als ze duidelijk van grootte verschillen kijk je naar 'n PSE.
De foto hier is niet zo'n goeie om 't te zien, maar ik zie toch binnenste pijpje die kleiner zijn dan de buitenste, en vermoed dus dat deze 'n PSE heeft, ja.
Of is dat enkel bij de Cayenne dat je die sierstukken onafhankelijk van PSE kan kiezen ook?
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Peterke Bekijk Berichten
zalig
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenJe kan die pijpjes toch ook laten steken zonder PSE.
Of is dat enkel bij de Cayenne dat je die sierstukken onafhankelijk van PSE kan kiezen ook?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door F430 Bekijk Berichten911+automatic=
Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk BerichtenEn de rede is?
Als het zo "slecht" is,verbaast het me dat Porsche dit uitbrengt.
al zal er veel van afhangen wat voor type bestuurder je bent
Een automaat is niet minderwaardig, maar minder puur. En dat geldt voor elke sportwagen. Iedereen koopt en doet wat ie wil.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Malaise Bekijk BerichtenPrachtig, zo'n GT3 Facelift, en nog een GT2 op de achtergrond ook.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door LP640 Bekijk Berichtenis dat niet gewoon een computerspelletje?1982 BMW E28 528i
2013 BMW F31 318d
2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk BerichtenHuh??
is het dan niet? , als je die zijruit van die GT3 bekijkt , of die Velgen of gewoon een onderdeel uit de achtergrond, het kan echt zijn maar ik vind het op een videospelletje lijken
edit: het begint steeds meer echt te lijken maar ik twijfel nog steeds
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door LP640 Bekijk Berichtenik vind het eruit zien als zo'n videospelletje
is het dan niet? , als je die zijruit van die GT3 bekijkt , of die Velgen of gewoon een onderdeel uit de achtergrond, het kan echt zijn maar ik vind het op een videospelletje lijken
edit: het begint steeds meer echt te lijken maar ik twijfel nog steeds1982 BMW E28 528i
2013 BMW F31 318d
2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk BerichtenDa's gewoon een foto
zeer mooie foto als hij echt is moet ik zeggen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk BerichtenDer zit een polarizer en of uv filter op... Meer niet?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk BerichtenDer zit een polarizer en of uv filter op... Meer niet?
Comment
-
Comment