Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Hoe komt eigenlijk dat je zo weinig 996 GT2's ziet? Zijn die dan zoveel duurder dan de Turbo of GT3?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Peterke Bekijk Berichten
      Porsche 917K

Comment

• Porsche 935 (chassisn° 004)

Comment

• Porsche 956 (chassisn° 103)

Comment

• Porsche 917 Langheck

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wotr Bekijk Berichten
              Hoe komt eigenlijk dat je zo weinig 996 GT2's ziet? Zijn die dan zoveel duurder dan de Turbo of GT3?
              Omdat een mens intrinsiek een angstig wezen is...

Comment

• 2 redenen:

- Een GT2 is vreselijk snel ... heeft achtertractie, wat op een 911 "gevaarlijk" is omdat hij achteraan zowiezo te zwaar is. Niet voor een "gewone" bestuurder dus.

- Een GT2 is een VRESELIJK slechte investering. Je koopt een 4 jaar oude GT2 voor 100 000 Eur (zie autoscout). Nieuw koste die 180 000 Eur ofzoiets? (vergelijk: Een 996 GT3 RS kost "amper" 135 000 Eur nieuw. En na 5 jaar verkoop je hem met gemak voor 100 000+ Eur. Na 20 jaar, maak je er misschien winst op ... time will tell)

De Porsche Widowmaker is voor de extreem rijken, die niet nadenken over nadien verkopen. En dan voor de extreem rijken die of enorm goed met de wagen kunnen rijden. Of helemaal niet kunnen rijden ;-)

(wat niet wil zeggen dat ik geen nier afsta voor een 997 GT2 ...)

Oorspronkelijk geplaatst door wotr Bekijk Berichten
                Hoe komt eigenlijk dat je zo weinig 996 GT2's ziet? Zijn die dan zoveel duurder dan de Turbo of GT3?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                  Vermoedelijk wel. Bij de PSE krijg je 4 pijpjes (maakt niet uit Carrara/targa (4) of Carrera/targa (4)S), waarvan de buitenste twee een iets grotere diameter hebben dan de twee binnenste. Hoeveel het verschilt in mm weet ik niet, maar het is overduidelijk: als ze even groot zijn heb je (hoogst waarschijnlijk) met een Carrara/targa (4)S te doen, en als ze duidelijk van grootte verschillen kijk je naar 'n PSE.

De foto hier is niet zo'n goeie om 't te zien, maar ik zie toch binnenste pijpje die kleiner zijn dan de buitenste, en vermoed dus dat deze 'n PSE heeft, ja.
                  Je kan die pijpjes toch ook laten steken zonder PSE.
                  Of is dat enkel bij de Cayenne dat je die sierstukken onafhankelijk van PSE kan kiezen ook?

Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten

930

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Peterke Bekijk Berichten
                    Porsche 911 GT1

de tijd van de zakspeed porsches op le mans samen met de mercedes clk-gtr, toyota gt one,...
                    zalig
                    Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                    Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                      Je kan die pijpjes toch ook laten steken zonder PSE.
                      Of is dat enkel bij de Cayenne dat je die sierstukken onafhankelijk van PSE kan kiezen ook?
                      Gechromeerde pijpjes gaan wel, maar van die speciale PSE-pijpjes met verschillende diameter kunnen volgens mij niet zonder PSE besteld worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F430 Bekijk Berichten
                        911+automatic=

Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichten
                        En de rede is?
                        Als het zo "slecht" is,verbaast het me dat Porsche dit uitbrengt.
                        al zal er veel van afhangen wat voor type bestuurder je bent
                        Tuurlijk hangt het af van de bestuurder

Een automaat is niet minderwaardig, maar minder puur. En dat geldt voor elke sportwagen. Iedereen koopt en doet wat ie wil.
                        Last edited by ; 02/09/2007, 16:22.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Malaise Bekijk Berichten
                          Prachtig, zo'n GT3 Facelift, en nog een GT2 op de achtergrond ook.
                          is dat niet gewoon een computerspelletje?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door LP640 Bekijk Berichten
                            is dat niet gewoon een computerspelletje?
                            Huh??
                            1982 BMW E28 528i
                            2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk Berichten
                              Huh??
                              ik vind het eruit zien als zo'n videospelletje
                              is het dan niet? , als je die zijruit van die GT3 bekijkt , of die Velgen of gewoon een onderdeel uit de achtergrond, het kan echt zijn maar ik vind het op een videospelletje lijken
                              edit: het begint steeds meer echt te lijken maar ik twijfel nog steeds

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door LP640 Bekijk Berichten
                                ik vind het eruit zien als zo'n videospelletje
                                is het dan niet? , als je die zijruit van die GT3 bekijkt , of die Velgen of gewoon een onderdeel uit de achtergrond, het kan echt zijn maar ik vind het op een videospelletje lijken
                                edit: het begint steeds meer echt te lijken maar ik twijfel nog steeds
                                Da's gewoon een foto
                                1982 BMW E28 528i
                                2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk Berichten
                                  Da's gewoon een foto
                                  is dat dan met een speciale lens ofzo getrokken?

zeer mooie foto als hij echt is moet ik zeggen.

Comment

• Der zit een polarizer en of uv filter op... Meer niet?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                                      Der zit een polarizer en of uv filter op... Meer niet?
                                      ik vind het een speciale foto

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                                        Der zit een polarizer en of uv filter op... Meer niet?
                                        komt idd door de polarisatiefilter; uv-filters hebben geen zichtbare invloed op foto's

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk Berichten

Commentaar op mijn mening?

Comment

Working...
                                          X