Corre en Lorre, precies een Suske & Wiske album
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenOMG !!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk BerichtenFamilie was juist op visite, foto vd oprit!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenCorre en Lorre, precies een Suske & Wiske album
ok wie maakt een shopje?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichtengeen idee of deze hier al eens stond
@woerre: schoon RUF's
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Zonda Bekijk BerichtenKweet niet of het hier was, maar kheb die foto al es gezien. Tblijft wel een knappe foto!
@woerre: schoon RUF's
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk BerichtenFamilie was juist op visite, foto vd oprit!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Ik heb zo het gevoel dat het wel eens over 3 RS-en zou kunnen gaan en een statief. Dan de auto's verplaatsen en telkens dezelfde foto nemen. Photoshopje om de foto's te mergen en je krijgt dit effect.
't is maar een ideetje. 3 RS-en in verschillend kleurtje blijft ook nog altijd knap.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door oveRRide Bekijk BerichtenIk heb zo het gevoel dat het wel eens over 3 RS-en zou kunnen gaan en een statief. Dan de auto's verplaatsen en telkens dezelfde foto nemen. Photoshopje om de foto's te mergen en je krijgt dit effect.
't is maar een ideetje. 3 RS-en in verschillend kleurtje blijft ook nog altijd knap.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichtende 2 groene RS'en zijn alleszins al verschillende, de ene heeft een groene rand op z'n velgen en de andere niet hoe zot 't ook lijkt ik denk dat 't een echte foto is
't lijkt er idd op dat de foto "echt" is. Er staan nog een paar andere shots op z'n site die hier ook op wijzen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fredoo Bekijk BerichtenWeet niet als deze al gepost zijn ?
zie eens die vangrail!!
ik vind dat de Porsche er nog goed uitziet na die crash! vooral het bestuurdersgedeelte
Comment
Comment