Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik heb zo het gevoel dat het wel eens over 3 RS-en zou kunnen gaan en een statief. Dan de auto's verplaatsen en telkens dezelfde foto nemen. Photoshopje om de foto's te mergen en je krijgt dit effect.
't is maar een ideetje. 3 RS-en in verschillend kleurtje blijft ook nog altijd knap.
Ik heb zo het gevoel dat het wel eens over 3 RS-en zou kunnen gaan en een statief. Dan de auto's verplaatsen en telkens dezelfde foto nemen. Photoshopje om de foto's te mergen en je krijgt dit effect.
't is maar een ideetje. 3 RS-en in verschillend kleurtje blijft ook nog altijd knap.
de 2 groene RS'en zijn alleszins al verschillende, de ene heeft een groene rand op z'n velgen en de andere niet hoe zot 't ook lijkt ik denk dat 't een echte foto is
de 2 groene RS'en zijn alleszins al verschillende, de ene heeft een groene rand op z'n velgen en de andere niet hoe zot 't ook lijkt ik denk dat 't een echte foto is
Idd die groene zijn verschillende - had ik ook net gemerkt.
't lijkt er idd op dat de foto "echt" is. Er staan nog een paar andere shots op z'n site die hier ook op wijzen.
Comment