Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Porsche 911 (993) 4S is nog altijd dé Porsche voor mij...

Oké, Turbo's en GT twee's en drie's zijn ook wel leuk, maar toch, een 'gewone' 4S geeft voor mij dat understatement (hoeverre je dit ook kan hebben bij een Porsche), dat ietsje meer.

Iemand dat we kennen heeft er één, een freak zoals we zeggen, is volledig origineel, heeft alleen een andere uitlaat ondergestoken om het boxergeluid nog meer tot z'n recht te laten komen.

Heeft speciaal naar de 993 gezocht omdat dat de laatste luchtgekoelde boxermotors waren.

En ik moet zeggen, dit geluid is gewoon HEMELS, daar kan niets, maar dan echt ook niets tegen op!

Anyway, een paar pics;

Ziet dat staan...

Dikke kont!

Zonder woorden...
    Last edited by Spillies; 09/09/2007, 16:13.

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Brede wielkasten...

Mooiste velgen dat je op een 993 kan nemen, IMO!

Comment

• Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• De laatste;

And off he goes...

Comment

• En het geluid wanneer ie optrok vanaf de oprit...

Wat een stuk van ingenieurskunst!

Jammer dat het geen luchtgekoelde meer zijn, want naar mijn mening hebben die nog altijd de mooiste sound van allemaal...

Comment

• Met deze wagen nadert de perfectie plots zeeer dichtbij
              2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Mooie kmstand!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                  En ik moet zeggen, dit geluid is gewoon HEMELS, daar kan niets, maar dan echt ook niets tegen op!
                  Hele mooie wagen die 993 Carrera

Maar een 356 met 2000 motor klink nog mooier. Net als een 964 RS 3.6 of 3.8, maar dat is natuurlijk afhankelijk van je smaak

Comment

• Verkoopt em die 4S niet, zo ja .... PM graag

vooral die kmstand spreekt me aan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk Berichten
                      Maar een 356 met 2000 motor klink nog mooier. Net als een 964 RS 3.6 of 3.8, maar dat is natuurlijk afhankelijk van je smaak
                      Oké, maar ik had het over de 'toegankelijke' modellen.

Een 964 RS is ook niet een model die je veel ziet rijden, het is meer een collecters item.

En trouwens, om daar elke dag mee te rijden...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWE46 Bekijk Berichten
                        Verkoopt em die 4S niet, zo ja .... PM graag

Ik moet u teleurstellen.

Ie heeft er lang achter zitten zoeken en ie gaat hem niet verkopen denk ik.

En als ie het toch zou doen, zou ie eerst via mij mogen paseren.

Binnen een aantal jaartjes natuurlijk!

Comment

Verkoopt em die 4S niet, zo ja .... PM graag

'k ken iemand via via die een super 993 4s verkoopt, zal de km-stand eens navragen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RufieF6 Bekijk Berichten
                            Dit weekend nog iemand naar de turbo cabrio gaan kijken ?
                            Heb een paar foto's op mijn blog geplaatst. Klik op de foto :

Jep ikke, maar hier was de belichting 1000 keer beter

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten

Ziet dat staan...

héérlijk!! ook knappe pics!
                              de nonkel van een van m'n beste maten heeft exact dezelfde ben wat aant zagen om er deze week eens wa mee te gaan spelen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichten
                                héérlijk!! ook knappe pics!
                                de nonkel van een van m'n beste maten heeft exact dezelfde ben wat aant zagen om er deze week eens wa mee te gaan spelen
                                Thanks, getrokken met de nieuwe camera van m'n vader.

Een deftig speeltje, ik zal het wel eens tonen in het 'digitale-hoek-topic'.

Ik zal hem ook es vragen om een fotoshoot te doen, ik laat het je nog weten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Malaise Bekijk Berichten
                                  'k ken iemand via via die een super 993 4s verkoopt, zal de km-stand eens navragen.

Graag, liefst eerste eigenaar, weinig km's, niet herspoten en volledig ingevulde OHB

ben gene moeilijke

Comment

Graag, liefst eerste eigenaar, weinig km's, niet herspoten en volledig ingevulde OHB

ben gene moeilijke
                                    Eerste eigenaar is't niet, 't is trouwens ook een groene

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Malaise Bekijk Berichten
                                      Eerste eigenaar is't niet, 't is trouwens ook een groene
                                      tof ... mss ziet mijn vrouw & de rest van de familie ni da ik een andere heb

Comment

• Zo prachtig!

Comment

• Wat is dit?

Rinspeed?

Comment

Working...
                                          X