En waar het eigelijk allemaal om draaide:
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichtende eigenaar van deze porsche turbo koopt zich normaal een nieuwe porsche turbo dus word deze normaal gezien over gelaten in de garage ...
maar nu komt de vraag
deze turbo is van 2004 / km stand rond de 20.000
als hij dit jaar nog een nieuwe koopt krijgt hij nog 75.000 euro
wacht hij tot na nieuwjaar krijgt hij nog 65.000 euro
is dit een normale prijs of kan er daar meer uit gehaald worden ?
anders verkoop ik hem voor hem wel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xxx Bekijk BerichtenDit stond ook in de paddock
Vette kleurencombo hoor van die porsche, dat blauw met geel spreekt me enorm aan!
@V-V: knappe foto's!! Zou je die van de turbo Cab in high res kunnen posten?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichtenen niemand meer die weet hoeveel die nog waard zijn ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichtenen niemand meer die weet hoeveel die nog waard zijn ?
Porsche Turbo verkocht krijgen is een ramp....
Comment
-
idd...
velen die het geld hebben voor een turbo te kopen en te onderhouden deinzen niet terug voor de nieuwprijs/occasieprijs van een 997.
Mensen die dan toch een 996 willen (liefhebbers, voor circuit, ....) gaan die prijs niet willen geven, dus is er een beetje een leeg gat tussen de 50 en 100K op de porscheturbo markt
=> overlaten die handel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door P.Stichelb Bekijk Berichtenidd...
velen die het geld hebben voor een turbo te kopen en te onderhouden deinzen niet terug voor de nieuwprijs/occasieprijs van een 997.
Mensen die dan toch een 996 willen (liefhebbers, voor circuit, ....) gaan die prijs niet willen geven, dus is er een beetje een leeg gat tussen de 50 en 100K op de porscheturbo markt
=> overlaten die handel
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door LP640 Bekijk Berichtendat heet een Turbogat
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenIk denk dat je best eventjes kijkt op de tweedehandssites, want hier gaan de meesten toch maar zeggen 'zo rond de 65-70k' ofzo, maar dat kan je zelf ook al vermoeden. Het beste is van een vergelijkbare auto met vergelijkbare opties en kms te zoeken op internet en kijken hoeveel die vraagt, en ik denk dat jij degene bent die de opties het best kent. Maar vraagprijs=/=koopprijs hé. Al wist je dat natuurlijk zelf ook al.
verkeerd gedacht dus
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenLaat dat ding maar aan de garage over.
Porsche Turbo verkocht krijgen is een ramp....
Oorspronkelijk geplaatst door P.Stichelb Bekijk Berichtenidd...
=> overlaten die handel
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
Vette kleurencombo hoor van die porsche, dat blauw met geel spreekt me enorm aan!
@V-V: knappe foto's!! Zou je die van de turbo Cab in high res kunnen posten?
Comment
-
Eens zoeken op mobile.de en dezelfde specs invullen Zo doen de handelaars/kopers het ook...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk BerichtenMorgen ofzo maak ik er werk van
Comment
-
Comment
Comment