Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Spoiler, velgen, zijlijsten = Gemballa.

Comment

• Daarstraks dit op onze oprit!

Comment

• Comment

• Comment

• En ja hoor, mét lederen middenconsole ...

Comment

• We hebben een kwartier een ritje gaan maken, zal wel een full report maken bij testritten ofzo, maar ik kan al zeggen dat het gewoon fantastisch is.

Comment

• Ja lap zeg. Staat in mijn lijstje van droomwagens. Weliswaar met een opvallendere kleurencombinatie... Maar dit vind ik eerlijk gezegd ook helemaal niet mis Alles zwart, en die lederen middenconsole!!

En hoe plakte is, die 4S? Chansaar! Wil ook wel eens meerijden in zoiets.
                Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Ja dat is een knapperd.. Zwarte velgen eronder en ie is af.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Thomaso Bekijk Berichten
                    Ja dat is een knapperd.. Zwarte velgen eronder en ie is af.
                    Daar twijfelde de eigenaar (vriend van ons) nog over, maar we hebben het hem afgeraden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk Berichten
                      Ja lap zeg. Staat in mijn lijstje van droomwagens. Weliswaar met een opvallendere kleurencombinatie... Maar dit vind ik eerlijk gezegd ook helemaal niet mis Alles zwart, en die lederen middenconsole!!

En hoe plakte is, die 4S? Chansaar! Wil ook wel eens meerijden in zoiets.
                      Ja, het is ook een echte droomwagen. Hoe het rijdt? Fantastisch natuurlijk hè, duw in de rug is fenomenaal. (ik had al wel met een aantal Porsches meegereden maar nog nooit met een 997...) Dat geluid! Ongelofelijk mooi, zeker met die sportuitlaat eronder... Waanzin!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                        Dikke merci!
                        Sla hem op want ik verwijder hem dan terug, hij staat op zijn kop omdat ik hem anders niet kon uploaden... (let op want het is best een grote file..)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                          De voorste nummerplaat is bij mij ook zo. Zoals je ziet valt het op een zwarte nog goed mee... maar een sticker ware veel beter geweest. Misschien eens suggereren als er tenminste geen 6 vijzen los door de bumper zijn gedraaid

Comment

• + YouTube Video
                            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Geniaal lekker filmpje, waarschijn een repost, but I don't care.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                              De voorste nummerplaat is bij mij ook zo. Zoals je ziet valt het op een zwarte nog goed mee... maar een sticker ware veel beter geweest. Misschien eens suggereren als er tenminste geen 6 vijzen los door de bumper zijn gedraaid
                              Bij hem hangt er nog een beschermende laag over de motorkap en de voorbumper, en hij houdt denk ik niet van een stikker als nummerplaat, anders had hij het waarschijnlijk al lang gedaan.

Comment

• Btw, de man heeft een 997 Turbo besteld om deze (met maar 8000 km op de klok!!) te vervangen, maar hij wacht nog op de facelift.

Hij wist te zeggen dat er in de nieuwe 997 waarschijnlijk geen DSG komt maar een nieuwe 6- of 7-trapsautomaat...

Comment

• En wat is zijn bron, of wat zijn zijn referenties? Ik ken veel mensen die iets te vertellen hebben, maar of 't klopt wat ze zeggen...

Comment

• Ik heb net een Ruf CTR2 zien rijden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                      En wat is zijn bron, of wat zijn zijn referenties? Ik ken veel mensen die iets te vertellen hebben, maar of 't klopt wat ze zeggen...
                                      De dealer waar die Turbo besteld is, is in Nederland gevestigd. (ik ben wel niet zeker of het een erkend dealership is ) Die wist te zeggen dat ze volgend jaar naar Stuttgart gaan om uitsluitsel te krijgen over die nieuwe boîte. Ze zeiden dat het dus zou gaan over een nieuwe automaat met 6 of 7 versnellingen... Maar of het nu de waarheid is, is mij ook een raadsel. Je kent verkoperspraat hè. Het zou ook kunnen dat ze de esthetische facelift bij de Turbo wat uitstellen om mensen die net een Turbo hebben gekocht, niet teleur te stellen... Maar nogmaals, er is nog niets zeker.
                                      Last edited by ; 12/09/2007, 18:36.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk Berichten
                                        Sla hem op want ik verwijder hem dan terug, hij staat op zijn kop omdat ik hem anders niet kon uploaden... (let op want het is best een grote file..)

http://www.pictureparking.com/pic.php?mode=O&pid=80039
                                        Done!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                                          De dealer waar die Turbo besteld is, is in Nederland gevestigd. (ik ben wel niet zeker of het een erkend dealership is ) Die wist te zeggen dat ze volgend jaar naar Stuttgart gaan om uitsluitsel te krijgen over die nieuwe boîte. Ze zeiden dat het dus zou gaan over een nieuwe automaat met 6 of 7 versnellingen... Maar of het nu de waarheid is, is mij ook een raadsel. Je kent verkoperspraat hè. Het zou ook kunnen dat ze de esthetische facelift bij de Turbo wat uitstellen om mensen die net een Turbo hebben gekocht, niet teleur te stellen... Maar nogmaals, er is nog niets zeker.
                                          Volgens mij gaat de turbo geen facelift ondergaan, enkel de carrera en de GT3, net zoals bij de 996.

Comment

Working...
                                          X