Spoiler, velgen, zijlijsten = Gemballa.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Ja lap zeg. Staat in mijn lijstje van droomwagens. Weliswaar met een opvallendere kleurencombinatie... Maar dit vind ik eerlijk gezegd ook helemaal niet mis Alles zwart, en die lederen middenconsole!!
En hoe plakte is, die 4S? Chansaar! Wil ook wel eens meerijden in zoiets.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Thomaso Bekijk BerichtenJa dat is een knapperd.. Zwarte velgen eronder en ie is af.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk BerichtenJa lap zeg. Staat in mijn lijstje van droomwagens. Weliswaar met een opvallendere kleurencombinatie... Maar dit vind ik eerlijk gezegd ook helemaal niet mis Alles zwart, en die lederen middenconsole!!
En hoe plakte is, die 4S? Chansaar! Wil ook wel eens meerijden in zoiets.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenDikke merci!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenDe voorste nummerplaat is bij mij ook zo. Zoals je ziet valt het op een zwarte nog goed mee... maar een sticker ware veel beter geweest. Misschien eens suggereren als er tenminste geen 6 vijzen los door de bumper zijn gedraaid
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenEn wat is zijn bron, of wat zijn zijn referenties? Ik ken veel mensen die iets te vertellen hebben, maar of 't klopt wat ze zeggen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk BerichtenSla hem op want ik verwijder hem dan terug, hij staat op zijn kop omdat ik hem anders niet kon uploaden... (let op want het is best een grote file..)
http://www.pictureparking.com/pic.php?mode=O&pid=80039
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenDe dealer waar die Turbo besteld is, is in Nederland gevestigd. (ik ben wel niet zeker of het een erkend dealership is ) Die wist te zeggen dat ze volgend jaar naar Stuttgart gaan om uitsluitsel te krijgen over die nieuwe boîte. Ze zeiden dat het dus zou gaan over een nieuwe automaat met 6 of 7 versnellingen... Maar of het nu de waarheid is, is mij ook een raadsel. Je kent verkoperspraat hè. Het zou ook kunnen dat ze de esthetische facelift bij de Turbo wat uitstellen om mensen die net een Turbo hebben gekocht, niet teleur te stellen... Maar nogmaals, er is nog niets zeker.
Comment
Comment