Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenIk heb zelfs nog een detailfoto;
Enkel de remmen vind ik altijd te klein, maar die PCCB's lossen dat wel op (met het nodige prijsverschil natuurlijk)..
Comment
-
Nu komt er een deftige reeks foto's aan.
Getrokken gisteren aan het
Waar er een autoshow gehouden werd.
Ook de wagens van pmmeke en Evake waren er, maar niet onbelangerijk, Porsches...
Hier zijn ze;
Beginnen bij de vetste, Porsche Turbo S Cabrio
Comment
-
Last edited by Spillies; 18/09/2007, 00:04.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CarreraGT Bekijk BerichtenTurbo S cabrio is zo fake als iets !!1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CarreraGT Bekijk BerichtenTurbo S cabrio is zo fake als iets !!
Maar toch, die 'S' achter de Turbo klopt niet...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenKnappe foto's van die Porsches met de Camera (en lens) van je pa.
Maar je moet nu ook niet overdrijven hé, ie heeft dat gekocht en mag gebruikt worden door heel het begin.
Dus onrechtreeks is het ook een beetje van mij...
De computer waarop ik nu werk is ook niet uit m'n eigen zak betaald, maar ik zit niet te zeggen 'de computer van m'n vader werkt goed' om ff een dom voorbeeld te geven.
Er zijn sommige dingen die ouders nog kopen waar 17jarigen (die geen interesse erin hebben natuurlijk) nog geen eigendom van hebben...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenEdit: wie heeft ze genomen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenAnyway, knappe foto's, zeker met die lens!
Maar anyway, derest van de foto's;
Porsche Carrera (993) 4S;
Comment
Comment