Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
    Lelijke plaats voor de ring sticker en ook de uitlaten zijn niet mijn stijl.
    ach ja, wat boeit het als je een Porsche 911 Turbo rijd
    Dat zijn toch de standaarduitlaten?
    120d Hatch Edition Sport

Comment

• Carbon+ nature leder

Comment

• Comment

• Die foto's zijn van de website van Pmmeke zijn fotograaf! Knappe porsche, de velgen mogen ze wel houden van mij.

Comment

• Terug van een zalig dagje en een ritje in één van de 29 originele Ruf Yellowbird's

pics volgens nog

Comment

• een vraag ....

de lichten van de 997 turbo kunnen die gemonteerd worden op de 996 turbo ?

zoja , kostprijs daarvan of welke andere mogelijkheden zijn er om een 996 turbo op een 997 turbo te doen gelijken ?

thx aan allen

Comment

• Als ge dat durft doen kom ik persoonlijk op uw bakkes slagen..

Oorspronkelijk geplaatst door bobo
                cc

Comment

• Ik doe mee !
                  néné, da zou ik nu toch nooit doen, koop dan gewoon een 997 of face it als je het niet kan betalen, blijf dan bij je 996, het is zo al een prachtige wagen ! maar word niet een wannebe.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ekreteiP Bekijk Berichten
                    Als ge dat durft doen kom ik persoonlijk op uw bakkes slagen..
                    dus jij vind dat we dit niet mogen doen?

allez ja ik niet he , maar de eigenaar van een 996 turbo stelde mij de vraag

maar is dit mogelijk of trekt dat op niks dan ?

op mijn bakkes
                    hmm dan moet je rapper zijn dan ik
                    maar dit is of-topic zeker

Comment

• Ik hoop dat het niet kan, het is lelijk en ging hij zijn turbo niet verkopen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
                        Ik hoop dat het niet kan, het is lelijk en ging hij zijn turbo niet verkopen?
                        normaal verkoopt hij zijn turbo ja ,
                        maar hij zit een beetje op zijn geld

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
                          normaal verkoopt hij zijn turbo ja ,
                          maar hij zit een beetje op zijn geld
                          Ja het kan!

Maar ik zou dat zeker niet doen!

Comment

• wow bah, ik dacht dus alleen de achterlichten!!!

zeker geen 996 met 997 look aub

Comment

• ik zeg hem dus dat het onmogelijk is en als hij een 997 turbo wil hij een 997 turbo moet kopen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
                                wow bah, ik dacht dus alleen de achterlichten!!!

zeker geen 996 met 997 look aub
                                je hebt gelijk Timo het trekt op niks

Comment

• thx voor de foto davy

Comment

• Herspuiten? Nee hoor, niet nodig

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door davy Bekijk Berichten
                                      Ja het kan!

Maar ik zou dat zeker niet doen!
                                      Da's imho geen 997 ombouw. Dat zijn polyester wielkassen die op een 996 passen, met een aangepaste voorbumper. De originele kofferklep blijft van de 996. (996 heeft onderaan een rechte kofferklep , 997 heeft een afgeronde kofferklep)

Zo'n ombouw ziet er niet uit. Oa door:
                                      - het "stuk" tussen de lichten en de motorkap. Dat is niet zo bij de 996 of 997.
                                      - Rechte kofferklep in combinatie met dat grote stuk, zorgt er voor dat heel de snuit op geen zak trekt
                                      - voorbumper is te smal, ziet er gewoon anders uit.

Dat in combinatie met polyester onderdelen terwijl een originele voorbumper van poly-urethaan is en een flank van staal.

MAAR je kan ook een "ECHTE" 997 ombouw doen: originele flanken (die aangepast moeten worden uiteraard), originele voorbumper, originele kofferklep, ... En dat kan niemand onderscheiden van een echte 997 (tot op het ogenblik dat je de kofferklep opent, want die is verschillend bij beide wagens. Om een voorbeeld te geven. Dit is een 996:

(maar die ziet er dan ook weer anders uit owv voorbumper, kofferklep, ... maar het was de eerste foto die ik vond)

Voorbeeld2: dit is de ombouw zoals op de grijze Turbo van Youry hierboven:

Met de kofferklep dicht lijkt het echt nergens op. Zijn dezelfde prullen die VH Tuning en Van Zweeden verkopen. (ik DENK dat Van Zweeden ze maakt of laat maken, maar ik ben er niet zeker van)

Het spreekt voor zich dat een goeie ombouw een veelvoud kost van een polyester "poging tot ombouw".
                                      Last edited by ; 27/09/2007, 00:33.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten
                                        Herspuiten? Nee hoor, niet nodig

http://www.youtube.com/watch?v=hhPqoPFqt28
                                        Old news ...

Comment

• Comment

Working...
                                          X