Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten
Enkel die optie voor volledig rode lichtblokken weglaten, dat witte strookje moet blijven .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk BerichtenOriginele nummerplaten . Maar die velgen staan met niet zo aan..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk BerichtenHet heeft wel iets, zo'n all black SUV, vind ik. Leuk als je al een paar andere karren staan hebt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door STA911 Bekijk BerichtenDie zwarte Cayman heeft z'n kofferklep vergeten volledig te sluiten lijkt me!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door geeteethree Bekijk BerichtenDat is't probleem met die nieuwe sleutels, zeer gevoelig knopje voor de kofferklep
Met de oude sleutel hebben we zoiets nog nooit voorgehad, lijkt me dan ook niet gemakkelijk.
Comment
-
Best lastig zelfs.
Stel je heb uw laptop in de wagen liggen, en legt hem in de koffer zodat ze hem niet kunnen zien door uw raam en je drukt per ongeluk op het koffer-knopje.. Als iemand dat dan nog gezien heeft, en er zijn mensen die zo'n dingen in het oog houden, en weg laptop ..
Comment
-
bevalt me ook wel, zo'n zwarte cayman
donderdag bij dealer (gembloux) langsgeweest,
gt3 is niet meer te bestellen,
de demo v/d importeur is (net als de demo996gt3) op nat wegdek total-loss gereden
wat me verder opviel:
gewone zetels geven meer houvast dan ze uitstralen
koffer 911 bruikbaarder dan vroeger
cayman/boxster hebben evenveel uitstraling als gewone carrera's
maar een turbo steekt er wel bovenuit
buiten stond een rode carrera4s = machtig mooi
maar herverkoop?????
verkoper gembloux beviel me beter dan drogenbos,
in drogenbos merk je dat ze heel veel bezoekers hebben (niet-klanten)
alleen zijn verhaal v/d onbetrouwbare Ferrari's vond ik er wat over
dat ik al snel een testrit aangeboden kreeg beviel dan weer wel
maar dat is voor volgend voorjaar
Comment
Comment