Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• volgende reeks gt3 : nog zeker 2jaar wachten
    midden '08 zou de flappy-paddle-gearbox komen, samen met de facelift v/d 911

Comment

• Toch niet erg dat de GT3 niet meer te bestellen valt? Er is 'n GT2 nu. Rijdt qua wegligging identiek, op 't feit na dat 'ie nog beter is op koude semislicks omdat ze 'm vooraan zo hebben afgesteld dat 'ie iets minder onderstuurgevoelig is in die omstandigheden. En voor de rest is 'ie sneller.

Ni twijfelen, doén!

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
          Toch niet erg dat de GT3 niet meer te bestellen valt? Er is 'n GT2 nu. Rijdt qua wegligging identiek, op 't feit na dat 'ie nog beter is op koude semislicks omdat ze 'm vooraan zo hebben afgesteld dat 'ie iets minder onderstuurgevoelig is in die omstandigheden. En voor de rest is 'ie sneller.

Ni twijfelen, doén!
          Jij gaat bijleggen zeker?
          120d Hatch Edition Sport

Comment

• Is dit ooit zo op de markt geweest?

Comment

• die 3.0 vind'k behoorlijk raar Niet de motorisatie op zich maar het opschrift.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten
                die 3.0 vind'k behoorlijk raar Niet de motorisatie op zich maar het opschrift.
                Dat gevoel had ik in't echt ook.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG Bekijk Berichten
                  Dat gevoel had ik in't echt ook.
                  De zijdelingse striping is waarschijnlijk 100% origineel, mss is het wel een 3.0 maar dat stond nooit op dat 'kofferdeksel'.

Comment

• Dus een Carrera 3.0 was weldegelijk met die spoiler verkrijgbaar?

Comment

Dus een Carrera 3.0 was weldegelijk met die spoiler verkrijgbaar?
                      Dat DENK ik ja, trouwens, ik vind dat het opschrift 3.0 wel zeer van lettertype is (t.o.v Carrera) en dan stond alles netjes in het midden

Comment

• Het zou kunnen dat dit een speciale Carrera RS is. De normale RS had immers een 2.7, maar dit lijkt wel heel hard op zo eentje. En die 3.0 is ook ooit gemaakt in RS-trim, dus zal het dat wel zijn.

Comment

Is dit ooit zo op de markt geweest?
                          hmm ik ben zo goed als zeker van niet; de spoiler klopt alleszins niet

Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
                          De normale RS had immers een 2.7, maar dit lijkt wel heel hard op zo eentje.
                          vind je?

tis als je 't mij vraagt gewoon een kruising tussen enkele modellen... ben er niet echt fan van. 't is zéker geen RS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk Berichten
                            Jij gaat bijleggen zeker?
                            Ja! 's Goe! 'k Heb nog enkele rostjes in m'n portemonnaie zitten.

Comment

• Gisteren "in het wild" een groene 997 GT3 RS gezien... My god!!!

Comment

• Een paar Porsches ;

1991 Mazda MX-5 NA
                                Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                                www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten
                                  Dat DENK ik ja, trouwens, ik vind dat het opschrift 3.0 wel zeer van lettertype is (t.o.v Carrera) en dan stond alles netjes in het midden
                                  NIET DUS

bestaat niet

Comment

• vandaag ging ik kijken naar de nieuwe toonzaal van Top Motors in wevelgem (audi,vw)

en deze schat staat daar op de parking
                                    Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichten
                                      hmm ik ben zo goed als zeker van niet; de spoiler klopt alleszins niet

vind je?

tis als je 't mij vraagt gewoon een kruising tussen enkele modellen... ben er niet echt fan van. 't is zéker geen RS
                                      Dat lijkt hier toch wel hard op?

Allez, uitgenomen de doorlopende lichten en nog wat details.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
                                        Dat lijkt hier toch wel hard op?

Allez, uitgenomen de doorlopende lichten en nog wat details.
                                        bwa da vind ik nu niet ze zijn op een ander model gebaseerd... voorkant is ook nogal verschillend (allé nogal, gij gaat 't details noemen maar ze zien er toch duidelijk anders uit )

Comment

• Aight, ik geef toe dat m'n uitspraak eigenlijk enkel gebaseerd was op die spoiler...

Comment

Working...
                                          X