Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Er staan fotos van de voorstelling van de nieuwe Turbo Cabrio in RS motors hier:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichten
      hmm ik ben zo goed als zeker van niet; de spoiler klopt alleszins niet

vind je?

tis als je 't mij vraagt gewoon een kruising tussen enkele modellen... ben er niet echt fan van. 't is zéker geen RS
      Volgens QV500.com was die spoiler toch verkrijgbaar als optie op dat model .

(of is dit toch nog een andere generatie 911? )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG Bekijk Berichten
        Volgens QV500.com was die spoiler toch verkrijgbaar als optie op dat model .

(of is dit toch nog een andere generatie 911? )
        das dezeflde generatie dat wist ik in elk geval niet! zal een optie zijn die maar zeer weinig werd genomen... past imho trouwens totaal niet op dat model

Comment

• Ik had het zoiezo al vreemd gevonden als die eigenaar gewoon een of andere fake RS had gekocht. Hij heeft veel leuker speelgoed staan .
          Last edited by ; 01/10/2007, 23:12.

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Die foto's van 997 mét aero kit zal NikolaSwinne graag zien, net zoals mij !

I it !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten

Zo zou ik hem kiezen, echt ongelooflijk prachtige combo! Welke versie is dit, een 4S zeker? Is die Aero kit op alle 997 beschikbaar en wat is de meerprijs ervan? Iemand soms niet-autogespot foto's van een dergelijke Porsche?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                      Zo zou ik hem kiezen, echt ongelooflijk prachtige combo! Welke versie is dit, een 4S zeker? Is die Aero kit op alle 997 beschikbaar en wat is de meerprijs ervan? Iemand soms niet-autogespot foto's van een dergelijke Porsche?
                      Ja schitterend, welke versie is dat?

Comment

• Ik zou tippen op 'n 997 Carrera S (maar 't kan ook een 4S zijn, ik ben niet zo'n expert in 't herkennen van de iets bredere heupjes achteraan, zeker niet op zo'n zwarte). Jammer dat de remzadels niet te zien zijn, want als die zwart zijn is 't geen S maar een gewone. Als ze rood zijn kan 't zowel een gewone als een S zijn (op de gewone zijn de rode remzadels een Exclusive optie), en als ze geel zijn heeft 'ie PCCB en da's ook een optie op zowel de gewone als de S.

De Aero Kit is enkel verkrijgbaar op de coupés, niet op de targa of de cabrio.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                          Ik zou tippen op 'n 997 Carrera S (maar 't kan ook een 4S zijn, ik ben niet zo'n expert in 't herkennen van de iets bredere heupjes achteraan, zeker niet op zo'n zwarte). Jammer dat de remzadels niet te zien zijn, want als die zwart zijn is 't geen S maar een gewone. Als ze rood zijn kan 't zowel een gewone als een S zijn (op de gewone zijn de rode remzadels een Exclusive optie), en als ze geel zijn heeft 'ie PCCB en da's ook een optie op zowel de gewone als de S.

Op de eerste foto, bovenaan ih midden vd velg zie ik precies toch een rood remzadel. Weten we nog niets meer mee. Maar ie lijkt iets bredere heupen te hebben dan een gewone, maar ben er niet 100% zeker van. Wat is ongeveer de meerprijs van die Aero Kit?

Comment

• Eentje van de herfstrit, er komen er nog als ik erin slaag ergens mijn fotos up te loaden.

Comment

Ik zou tippen op 'n 997 Carrera S (maar 't kan ook een 4S zijn, ik ben niet zo'n expert in 't herkennen van de iets bredere heupjes achteraan, zeker niet op zo'n zwarte). Jammer dat de remzadels niet te zien zijn, want als die zwart zijn is 't geen S maar een gewone. Als ze rood zijn kan 't zowel een gewone als een S zijn (op de gewone zijn de rode remzadels een Exclusive optie), en als ze geel zijn heeft 'ie PCCB en da's ook een optie op zowel de gewone als de S.

Een Carrera 4S Met de looks van een GT3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten
                                Een Carrera 4S Met de looks van een GT3
                                Hoezo looks van een GT3? Da's de Aerokit, hoor, niks te GT3.

Heb je die auto zelf getrokken? Wie zegt dat 't een 4S is, eigenlijk, want 't staat er niet op, en mij lijken die heupjes niet breder dan die van de Porsche van Tuur Bo. 'k Heb gisteren zitten vergelijken aan de hand van die foto's, en foto's van de tweedehandssite van Porsche. En 't leek me eigenlijk 'n "smalle" te zijn, maar zoals gezegd ... ik ben geen expert in 't herkennen van smalle vs. brede heupjes op een zwarte 997.

Comment

Hoezo looks van een GT3? Da's de Aerokit, hoor, niks te GT3.

Heb je die auto zelf getrokken? Wie zegt dat 't een 4S is, eigenlijk, want 't staat er niet op, en mij lijken die heupjes niet breder dan die van de Porsche van Tuur Bo. 'k Heb gisteren zitten vergelijken aan de hand van die foto's, en foto's van de tweedehandssite van Porsche. En 't leek me eigenlijk 'n "smalle" te zijn, maar zoals gezegd ... ik ben geen expert in 't herkennen van smalle vs. brede heupjes op een zwarte 997.
                                  Don't blame the copycat, ik ken er veel minder van dan jij

En die foto heb ik niet genomen, ik zeg maar wat er op autogespot staat

Comment

• Mjah, 't is dus de fotograaf die zegt of 't een 4S is. Niet altijd 'n betrouwbare bron, dan, of 'ie moet zéér goed binnenin gekeken hebben. Waar zitten de Porsche-experts hier? Tuur Bo? Porknor?

Comment

• Nog fotoke ervan (link)

Comment

Mjah, 't is dus de fotograaf die zegt of 't een 4S is. Niet altijd 'n betrouwbare bron, dan, of 'ie moet zéér goed binnenin gekeken hebben. Waar zitten de Porsche-experts hier? Tuur Bo? Porknor?

Aan de sideskirt te zien zou ik Carrera S zeggen...

Op een 4 is die in zwart kunststof, op een 2 in koetswerkkleur

Comment

• Ah ja, onzen Bruno da's ook nen expert. :respec: Jij zegt S? Ik dacht dat ook. Nog meningen gevraagd!

Comment

Working...
                                          X