Er staan fotos van de voorstelling van de nieuwe Turbo Cabrio in RS motors hier:
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichtenhmm ik ben zo goed als zeker van niet; de spoiler klopt alleszins niet
vind je?
tis als je 't mij vraagt gewoon een kruising tussen enkele modellen... ben er niet echt fan van. 't is zéker geen RS
(of is dit toch nog een andere generatie 911? )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG Bekijk BerichtenVolgens QV500.com was die spoiler toch verkrijgbaar als optie op dat model .
(of is dit toch nog een andere generatie 911? )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenZo zou ik hem kiezen, echt ongelooflijk prachtige combo! Welke versie is dit, een 4S zeker? Is die Aero kit op alle 997 beschikbaar en wat is de meerprijs ervan? Iemand soms niet-autogespot foto's van een dergelijke Porsche?
Comment
-
Ik zou tippen op 'n 997 Carrera S (maar 't kan ook een 4S zijn, ik ben niet zo'n expert in 't herkennen van de iets bredere heupjes achteraan, zeker niet op zo'n zwarte). Jammer dat de remzadels niet te zien zijn, want als die zwart zijn is 't geen S maar een gewone. Als ze rood zijn kan 't zowel een gewone als een S zijn (op de gewone zijn de rode remzadels een Exclusive optie), en als ze geel zijn heeft 'ie PCCB en da's ook een optie op zowel de gewone als de S.
De Aero Kit is enkel verkrijgbaar op de coupés, niet op de targa of de cabrio.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenIk zou tippen op 'n 997 Carrera S (maar 't kan ook een 4S zijn, ik ben niet zo'n expert in 't herkennen van de iets bredere heupjes achteraan, zeker niet op zo'n zwarte). Jammer dat de remzadels niet te zien zijn, want als die zwart zijn is 't geen S maar een gewone. Als ze rood zijn kan 't zowel een gewone als een S zijn (op de gewone zijn de rode remzadels een Exclusive optie), en als ze geel zijn heeft 'ie PCCB en da's ook een optie op zowel de gewone als de S.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenIk zou tippen op 'n 997 Carrera S (maar 't kan ook een 4S zijn, ik ben niet zo'n expert in 't herkennen van de iets bredere heupjes achteraan, zeker niet op zo'n zwarte). Jammer dat de remzadels niet te zien zijn, want als die zwart zijn is 't geen S maar een gewone. Als ze rood zijn kan 't zowel een gewone als een S zijn (op de gewone zijn de rode remzadels een Exclusive optie), en als ze geel zijn heeft 'ie PCCB en da's ook een optie op zowel de gewone als de S.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk BerichtenEen Carrera 4S Met de looks van een GT3
Heb je die auto zelf getrokken? Wie zegt dat 't een 4S is, eigenlijk, want 't staat er niet op, en mij lijken die heupjes niet breder dan die van de Porsche van Tuur Bo. 'k Heb gisteren zitten vergelijken aan de hand van die foto's, en foto's van de tweedehandssite van Porsche. En 't leek me eigenlijk 'n "smalle" te zijn, maar zoals gezegd ... ik ben geen expert in 't herkennen van smalle vs. brede heupjes op een zwarte 997.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenHoezo looks van een GT3? Da's de Aerokit, hoor, niks te GT3.
Heb je die auto zelf getrokken? Wie zegt dat 't een 4S is, eigenlijk, want 't staat er niet op, en mij lijken die heupjes niet breder dan die van de Porsche van Tuur Bo. 'k Heb gisteren zitten vergelijken aan de hand van die foto's, en foto's van de tweedehandssite van Porsche. En 't leek me eigenlijk 'n "smalle" te zijn, maar zoals gezegd ... ik ben geen expert in 't herkennen van smalle vs. brede heupjes op een zwarte 997.
En die foto heb ik niet genomen, ik zeg maar wat er op autogespot staat
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenMjah, 't is dus de fotograaf die zegt of 't een 4S is. Niet altijd 'n betrouwbare bron, dan, of 'ie moet zéér goed binnenin gekeken hebben. Waar zitten de Porsche-experts hier? Tuur Bo? Porknor?
Aan de sideskirt te zien zou ik Carrera S zeggen...
Op een 4 is die in zwart kunststof, op een 2 in koetswerkkleur
Comment
Comment