Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door geeteethree Bekijk Berichten
    Aan de sideskirt te zien zou ik Carrera S zeggen...

Op een 4 is die in zwart kunststof, op een 2 in koetswerkkleur
    Ow, sorry, kink in de kabel. Met de Aerokit wordt de sideskirt automatisch koetswerkkleur, dacht ik.

Comment

• Niet bij de Aerokit, maar 't is blijkbaar wel een optie
      Had het allesinds nog nooit gezien op de Carrera 4(S), GT3RS.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
        Ah ja, onzen Bruno da's ook nen expert. :respec: Jij zegt S? Ik dacht dat ook. Nog meningen gevraagd!
        Ben bijna 100% zeker dat het S is en geen 4S. Toont idd. exact zoals mijn S, behalve het spoilerwerk uiteraard. Bij een 4S is er meer koetswerk te zien naast de achterlichtblokken.

Aerokit kost rond de 4000 euro.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door geeteethree Bekijk Berichten
          Niet bij de Aerokit, maar 't is blijkbaar wel een optie
          Had het allesinds nog nooit gezien op de Carrera 4(S), GT3RS.
          Ah, klopt, 'k dacht dat je die gespoten zijlijsten erbij kreeg als je de Aerokit bestelde. Blijkbaar niet.

Dat 't een optie was wist ik wel.

Comment

• Kon je 964 Speedster met brede kont krijgen, dus turbo-look? Wist ik niet!

http://www.mobile.de/SIDLB3ngyHH1mG....11111274907443&

Comment

• Mag deze hier staan?

16-09 deze tegengekomen aan dee Nurburgring

Kleur toont flets op de foto, maar dat ligt enkel en alleen aan het fototoestel...!

997 GT2

Comment

• Comment

• Comment

• De laatste...

POEP

Comment

• zalige wagen!!

kben der helemaal zot van!!

Comment

Ah ja, onzen Bruno da's ook nen expert. :respec: Jij zegt S? Ik dacht dat ook. Nog meningen gevraagd!
                        Overduidelijk een 4S, zie die knik in de zijshort vlak voor de achterband.

Wederom schitterende foto's Malaise

Comment

Kon je 964 Speedster met brede kont krijgen, dus turbo-look? Wist ik niet!

http://www.mobile.de/SIDLB3ngyHH1mG....1111274907443&
                          Enkele maar, minder dan 20 dacht ik.

Het was een optie, WTL of Werksturbolook

Comment

• Vette GT2 zaalige wagen

Comment

• Pff... tijd voor wat echte Porsches...

Comment

• Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk Berichten
                                    Overduidelijk een 4S, zie die knik in de zijshort vlak voor de achterband.
                                    Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten
                                    Ik geloof je graag, want je kent er 'n pak meer van dan ik.

En toch is 't niet erg duidelijk, als je vergelijkt met de volgende pics.

carrera s : http://images.automobilemag.com/mult...997_1400_4.jpg

carrera 4s : http://www.gleammachine.net/USERIMAGES/IMG_1444(1).JPG

De Carrera S heeft toch ook die knik? En de foto van de zwarte Aerokit 997 is op mijn scherm te donker om te kunnen zien of er "naast" die gleuf van de zijschort nog "veel" of "weinig" koetswerk zit.

Maar je zal wel gelijk hebben.

Comment

• Oh ja, overduidelijk zelfs!

Daar zit nog "veel" koetswerk naast die plooi, dus ik volg je.

Thanks! Nu weet ik tenminste hoe ik 'n S van 'n 4S kan onderscheiden als ik er ene zie.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Malaise Bekijk Berichten

Bumper al voorzien om binnenkort ook facelift koplampen te plaatsen ?
                                        Koplampsproeier staat meer naar buiten dan op de huidige 997's.

Comment

Nu weet ik tenminste hoe ik 'n S van 'n 4S kan onderscheiden als ik er ene zie.

Nog gemakkelijker ipv die hoek te bestuderen is kijken naar "spatlapje" voor het achterwiel,
                                          bij een smalle is dat een apart stukje ertegen gezet, bij een brede ingewerkt in de sideskirt.

Comment

Working...
                                          X