Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Mooie foto's vroem-vroem
    De avatar met foto-nemende-scarlett is leuker

F40fan, ik hou van jouw denken. Samenraapsels zijn een schande!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk Berichten
      Samenraapsels zijn een schande!
      Zoals een 3.0 RS met RSR motor?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG Bekijk Berichten
        Zoals een 3.0 RS met RSR motor?
        Ok, dan...uiterlijke samenraapsels zijn een schande

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk Berichten
          Dan zal deze mss ook wel iets voor u zijn:

goh op vlak van classics ben ik een extreme OEM-neuker... en daar kan ik zéér ver in gaan soms. Nu daar ben ik niet alleen in want dat merk je ook aan de waarde van de echt speciale classics
          dus daar wringt mss een beetje 't schoentje bij deze... ie mag er dan wel mooi bijstaan met allemaal onderdelen uit die tijd enzo hoogstwaarschijnlijk was deze een "gewone" 356 die was is omgebouwd om iets sportiever te zijn (niet veel dingen aan gedaan maar toch...) en dan heb ik toch liever de originele "gewone" 356

ok ik weet 't kben ne moeilijken op dat vlak

Comment

• Comment

• Comment

• www.vividracing.com showcases it's 996TT beast with External Wastegates.

FVD presents the 996 Turbo Race Muffler. FVD german porsche tuning for less.

Dik of niet ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten

OMG ! ! !

In welke vreselijke staat is die lak man

Comment

• Spanje is een ramp als het op onderhoud van auto's aankomt...

Comment

• Nog wat, tzijn de laatste:

Comment

• Comment

• Knap werk vroem-vroem !
                          Zelfde voor die vd turbo cabrio voorstelling

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk Berichten
                            Nog wat, tzijn de laatste:

deze vind ik de knapste!

Comment

Is dit ooit zo op de markt geweest?

Model is een 73-74 versie met een ducktail spoiler. Deze zijn een tweetal jaar verkrijgbaar geweest. Maar het is geen RS of wat dan ook

Comment

• Heeft een Ruf CTR altijd een luchtinlaat boven de achterwielen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWE46 Bekijk Berichten
                                  Model is een 73-74 versie met een ducktail spoiler. Deze zijn een tweetal jaar verkrijgbaar geweest. Maar het is geen RS of wat dan ook
                                  En dat 3.0 opschrift is ook origineel?

Comment

Heeft een Ruf CTR altijd een luchtinlaat boven de achterwielen?

nope, ik heb er intussen een 10 tal van de 29 gezien ( irl of op foto ) en geen enkele had de luchtinlaten. Denk dat er zo maar een drietal zijn

deze heeft het ook niet, en is the real deal

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten
                                      En dat 3.0 opschrift is ook origineel?
                                      het opschrift was ook een optie toen, maar op deze is het niet origineel de auto. Oorspronkelijke kleur moet een bruintint geweest zijn ( aan de hand van interieur zoals matten, ... te zien )

auto is trouwens geen eigendom van een antwerps verzamelaar , dit ter info

Comment

• eigenlijk hoort dit in het ruf lovers topic

Comment

• Comment

Working...
                                          X