Oorspronkelijk geplaatst door Timo
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeltovic Bekijk BerichtenJammer voor Pierre-Yves daar.
Comment
-
Heeft er iemand man bijt hond gekeken vandaag, waren er 2 mensen aan het woord (eentje had een 993 carrera en de andere een ongelooflijk lelijke 996 carrera PFL met daarop lelijke dingen op de koplampen zodat hij ietwat op een 997 zou lijken dan nog afschuwelijke velgen en een superlelijke spoiler). Die kerel met de 993 wist er tenminste wat van en die met de 996 zei dat deze hard accelereert en dat zoiets echt alleen maar voor mannen was.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichtendie met de 996 zei dat deze hard accelereert en dat zoiets echt alleen maar voor mannen was.
996 Carrera is de grootste janetten-porsche ooit
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk BerichtenHeeft er iemand man bijt hond gekeken vandaag, waren er 2 mensen aan het woord (eentje had een 993 carrera en de andere een ongelooflijk lelijke 996 carrera PFL met daarop lelijke dingen op de koplampen zodat hij ietwat op een 997 zou lijken dan nog afschuwelijke velgen en een superlelijke spoiler). Die kerel met de 993 wist er tenminste wat van en die met de 996 zei dat deze hard accelereert en dat zoiets echt alleen maar voor mannen was.1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk BerichtenDie met de "993" was StevenVDW van 't forum en 't is een 964
en ik heb het daarstraks al in zijn topic zien staan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten
[IMG]http:0_2007/c214748364807102007232749_2.jpg[/IMG]
Heil !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk BerichtenHeeft er iemand man bijt hond gekeken vandaag, waren er 2 mensen aan het woord (eentje had een 993 carrera en de andere een ongelooflijk lelijke 996 carrera PFL met daarop lelijke dingen op de koplampen zodat hij ietwat op een 997 zou lijken dan nog afschuwelijke velgen en een superlelijke spoiler). Die kerel met de 993 wist er tenminste wat van en die met de 996 zei dat deze hard accelereert en dat zoiets echt alleen maar voor mannen was.
Wel zijn de antwoorden die we moesten geven zo gedraaid en gevormd dat we precies enkel mannen willen in Porsches... niets is minder waar wat mij betreft (voor diegene die mij kennen zullen dit wel begrijpen haha). Maar al bij al viel het wel mee... is die met die 996 zo erg dan ? Kga straks nog even zien naar heruitzending, werd teveel afgeleid daarnet bij de eerste uitzending
Comment
-
Rally van Haspengouw:
En dan heb je ze nog niet gehoord
Op KP Gelmen had je een 120° met een erg lang recht stuk erachter, 2 keer af te leggen per proef. Loix bijvoorbeeld met de Polo S2000 hoorde je al snel in de begrenzer gaan, maar de Porsches hebben lange verhoudingen voor een rallywagen. Je hoorde ze 1e, 2e, 3e, 4e, 5e en 6e doorlopen, en dan stopte de flat-six met het klimmen in de toeren en begon het remmen. 5 typische Porsche tussengas-blafjes waren er te horen, dus terug van 6 naar 1
porsche
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenFak! Was dat kort bij Sint-Truiden, ja zeker? Ik vond het al abnormaal al die rallybakken. Allez, dan was ik beter gaan kijken.
Voor de rest waren alle proeven meer in de buurt van Landen.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichtennetjes van Henin
.
Comment
Comment