Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
    netjes van Henin

.

Jammer voor Pierre-Yves daar.

Comment

• geel *kots*
      ofwel komt het slecht over op de foto want een speedyellow porsche irl is echt super knap.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeltovic Bekijk Berichten
        Jammer voor Pierre-Yves daar.
        Die zijn "management" prestaties zullen hem ook wel geen windeieren gelegd hebben denk ik.

Comment

• Comment

• Heeft er iemand man bijt hond gekeken vandaag, waren er 2 mensen aan het woord (eentje had een 993 carrera en de andere een ongelooflijk lelijke 996 carrera PFL met daarop lelijke dingen op de koplampen zodat hij ietwat op een 997 zou lijken dan nog afschuwelijke velgen en een superlelijke spoiler). Die kerel met de 993 wist er tenminste wat van en die met de 996 zei dat deze hard accelereert en dat zoiets echt alleen maar voor mannen was.

Comment

die met de 996 zei dat deze hard accelereert en dat zoiets echt alleen maar voor mannen was.

996 Carrera is de grootste janetten-porsche ooit

Comment

• die 356 en de gt3 RS zijn echt prachtexemplaren

Comment

Heeft er iemand man bijt hond gekeken vandaag, waren er 2 mensen aan het woord (eentje had een 993 carrera en de andere een ongelooflijk lelijke 996 carrera PFL met daarop lelijke dingen op de koplampen zodat hij ietwat op een 997 zou lijken dan nog afschuwelijke velgen en een superlelijke spoiler). Die kerel met de 993 wist er tenminste wat van en die met de 996 zei dat deze hard accelereert en dat zoiets echt alleen maar voor mannen was.
                  Die met de "993" was StevenVDW van 't forum en 't is een 964
                  1991 Mazda MX-5 NA
                  Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                  www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
                    Die met de "993" was StevenVDW van 't forum en 't is een 964
                    whatever

en ik heb het daarstraks al in zijn topic zien staan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten

[IMG]http:0_2007/c214748364807102007232749_2.jpg[/IMG]

Dit is ZO, maar dan ook ZO, af.

Heil !

Comment

Heeft er iemand man bijt hond gekeken vandaag, waren er 2 mensen aan het woord (eentje had een 993 carrera en de andere een ongelooflijk lelijke 996 carrera PFL met daarop lelijke dingen op de koplampen zodat hij ietwat op een 997 zou lijken dan nog afschuwelijke velgen en een superlelijke spoiler). Die kerel met de 993 wist er tenminste wat van en die met de 996 zei dat deze hard accelereert en dat zoiets echt alleen maar voor mannen was.
                        Merci Dennis voor de correctie, tis inderdaad een 964.

Wel zijn de antwoorden die we moesten geven zo gedraaid en gevormd dat we precies enkel mannen willen in Porsches... niets is minder waar wat mij betreft (voor diegene die mij kennen zullen dit wel begrijpen haha). Maar al bij al viel het wel mee... is die met die 996 zo erg dan ? Kga straks nog even zien naar heruitzending, werd teveel afgeleid daarnet bij de eerste uitzending

Comment

• Rally van Haspengouw:

En dan heb je ze nog niet gehoord

Op KP Gelmen had je een 120° met een erg lang recht stuk erachter, 2 keer af te leggen per proef. Loix bijvoorbeeld met de Polo S2000 hoorde je al snel in de begrenzer gaan, maar de Porsches hebben lange verhoudingen voor een rallywagen. Je hoorde ze 1e, 2e, 3e, 4e, 5e en 6e doorlopen, en dan stopte de flat-six met het klimmen in de toeren en begon het remmen. 5 typische Porsche tussengas-blafjes waren er te horen, dus terug van 6 naar 1

porsche
                          Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                          Bestelt
                          1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Fak! Was dat kort bij Sint-Truiden, ja zeker? Ik vond het al abnormaal al die rallybakken. Allez, dan was ik beter gaan kijken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
                              Fak! Was dat kort bij Sint-Truiden, ja zeker? Ik vond het al abnormaal al die rallybakken. Allez, dan was ik beter gaan kijken.
                              Ja, vooral Zepperen en Gelmen zijn bij St-Truiden zeker?

Voor de rest waren alle proeven meer in de buurt van Landen.
                              Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                              Bestelt
                              1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Jep. 't Is daar waar ik ze gespot heb. Ook een drietal prachtige Simca's...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                  Bestelt
                                  1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Die ducktail is toch zooooooo zalig ...

Comment

netjes van Henin

.

Ze zal het geld wel nemen zeker?

Comment

• Comment

• Oh god, dat is strak!

Comment

Working...
                                          X