Prachtig!!!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk BerichtenZe zal het geld wel nemen zeker?
Maar de keuze is dus 665 000 dollar of een porsche turbo cabrio?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk BerichtenOh moest ze dan kiezen (ik ken er niet veel van)??
Maar de keuze is dus 665 000 dollar of een porsche turbo cabrio?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Thomaso Bekijk BerichtenDat betwijfel ik.
In this case zou 'k voor 't geld kiezen. Een gele porsche staat gewoon niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk BerichtenWinnaars mogen altijd kiezen tussen de wagen of het geld.
In this case zou 'k voor 't geld kiezen. Een gele porsche staat gewoon niet.
Ah, Timo zal 765.000 bedoelen. Dus 650.000 en een Porsche OF 765.000.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Thomaso Bekijk Berichten650.000 dollar óf een Porsche? Daar koop je er verdikke 6 voor, dat zal wel niet de keuze zijn..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Thomaso Bekijk Berichten650.000 dollar óf een Porsche? Daar koop je er verdikke 6 voor, dat zal wel niet de keuze zijn..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeltovic Bekijk BerichtenHet prijzengeld is 70.000 euro, of de Porsche.
Comment
-
1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Bezoek PORSCHE fabriek Stuttgart
Beste autoliefhebbers,
Op vrijdag 16 november bezoeken we met onze club 'Porschisten vzw' de Porsche fabriek in Stuttgart (Zuffenhausen).
Het bezoek is gepland in 2 groepen van 15 personen (om 10u en om 14u). Omdat Stuttgart niet vlak bij de deur is, en omdat samen leuker is dan apart, vertrekken we op donderdag 15 november rond 13u in de buurt van Ternat met de bus naar Stuttgart. We overnachten in een hotel op 500m van de fabriek. Op vrijdag kunnen we dan de Porsche fabriek en toonzaal bezoeken en de liefhebbers kunnen ook langs het Mercedes museum.
Er zijn nog enkele plaatsen vrij, dus mochten er hier nog liefhebbers zijn: hoe vlugger je reageert via dit forum, hoe meer kans dat je er bij bent.
Kostprijs: 100€/persoon voor de busreis en hotel/ontbijt. Bezoek aan Porsche fabriek is gratis.
Misschien tot dan!
Wim
Porschisten vzw
www.porschisten.be
Comment
-
Ook geen traag ding dit:
Die voorbumper kwam me bekend voor... RUF-stuff?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
Als iemand hier zoiets kan laat mij iets weten please
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenHoe mooi zijn die foto's man
Als iemand hier zoiets kan laat mij iets weten please
Zoek jij maar eerst een goede lokatie (die ga je in België niet vinden denk ik...)
Edit: het weer is ook wel vrij belangrijk denk ik voor zo'n foto's.
Comment
Comment