Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door xxx Bekijk Berichten
Comment
-
Mooie classic. Wel prijzig.
Model 911
MY 1984
Mileage 46.850 kms
Price € 37.900
Exterior color Zermatt Silver
Interior color Dark Blue (Standard)
Hood Not Available
Remarks Turbo 3,3 Modelyear 1983 / 2 owners / Original paint / Electric sliding roof /
Staat te koop bij Carreramotors. Snap wel niet goed waar ze die interieurkleur vandaan halen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichtengaan gemakkelijk 150.000.-euro, gewoon vanwege dat "S"je achter "turbo"
Superbom
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichtenmja voor die foto's heb je zoiezo een DSLR nodig maar daarmee is dan ook alles gezegd... die stukken rubber komen zo goed uit door 't hoge contrast & wat opscherpen...
zoek je iemand voor zo'n foto's mss?
Ik zou mij een D40 kopen, maar ik heb zo het gevoel dat er wa skill involved is in het nemen van mooie foto's
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichtengaan gemakkelijk 150.000.-euro, gewoon vanwege dat "S"je achter "turbo"
De meesten zitten rond de €100.000 Eentje in een niet al te zotte kleurencombinatie en weinig kilometers kan wel naar de €150.000 stijgen.
Mooie foto's BMW Z4M
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk BerichtenDat hangt vooral af van de staat en het aantal kilometers.
De meesten zitten rond de €100.000 Eentje in een niet al te zotte kleurencombinatie en weinig kilometers kan wel naar de €150.000 stijgen.
Mooie foto's BMW Z4M
Comment
-
Knap exemplaar (jammer van die telefoonvoorziening, de onze heeft dat ook )
http://www.mobile.de/SID2bD4vN.OIkHM...11111281829130&
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xxx Bekijk BerichtenKnap exemplaar (jammer van die telefoonvoorziening, de onze heeft dat ook )
http://www.mobile.de/SID2bD4vN.OIkHMJgVvHJikwQ-t-vaNexlCsAsCsK%F3P%F3R~BmSB11Iindex_cgiJ1192194698A 2Iindex_cgiD1100CCarX-t-vctpLtt~BmPA1A1B20B14%81Y-t-vCaMiMkMoQuSeUnVb_X_Y_x_ysO~BSRA6D1100A3E20100K993 %FF%A0turbo%FF%A0sBGNCPKWA0HinPublicA2A0A0A0A0/cgi-bin/da.pl?bereich=pkw&sprache=2&sr_qual=GN&top=14&id=1 1111111281829130&
Wat moet ik mij voorstellen bij 'cashmere leather'?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ames Bekijk BerichtenPrachtig!! Dat carbon met dat beige interieur met die buitenkleur is heaven!
Wat moet ik mij voorstellen bij 'cashmere leather'?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xxx Bekijk BerichtenEr zijn er toch bitter weinig te vinden 2de hands?
De gouden regel: Wat een zot ervoor wil geven
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk BerichtenDat hangt vooral af van de staat en het aantal kilometers.
Mooie foto's BMW Z4M
Comment
-
Vraagje;
We hebben in Antwerpen een Porsche Carrera 4S (997) zien staan.
Nu is het enkel, deze wagen heeft een 5mm verlaging, wil dit dan zeggen dat ie geen PASM heeft?
En wat houdt die 5mm verlaging in?
Wat zijn de ,zowel positieve als negatieve bevindingen?
Alvast bedankt!2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
Comment