Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xxx Bekijk Berichten
            gaan gemakkelijk 150.000.-euro, gewoon vanwege dat "S"je achter "turbo"

Comment

• Mooie classic. Wel prijzig.

Model 911
              MY 1984
              Mileage 46.850 kms
              Price € 37.900
              Exterior color Zermatt Silver
              Interior color Dark Blue (Standard)
              Hood Not Available
              Remarks Turbo 3,3 Modelyear 1983 / 2 owners / Original paint / Electric sliding roof /

Staat te koop bij Carreramotors. Snap wel niet goed waar ze die interieurkleur vandaan halen.
              Last edited by ; 12/10/2007, 10:26.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten
                Wij hebben zo ene staan thuis

Superbom

Comment

• Hier tijdens de Porsche fotoshoot enkele maanden terug...

Comment

• Met zijn vriendjes

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichten
                      mja voor die foto's heb je zoiezo een DSLR nodig maar daarmee is dan ook alles gezegd... die stukken rubber komen zo goed uit door 't hoge contrast & wat opscherpen...

zoek je iemand voor zo'n foto's mss?
                      Kan dat altijd wel gebruiken, als ik speciale details te doen heb bvb

Ik zou mij een D40 kopen, maar ik heb zo het gevoel dat er wa skill involved is in het nemen van mooie foto's

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten
                        Dat hangt vooral af van de staat en het aantal kilometers.
                        De meesten zitten rond de €100.000 Eentje in een niet al te zotte kleurencombinatie en weinig kilometers kan wel naar de €150.000 stijgen.

Mooie foto's BMW Z4M

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk Berichten
                          De meesten zitten rond de €100.000 Eentje in een niet al te zotte kleurencombinatie en weinig kilometers kan wel naar de €150.000 stijgen.

Mooie foto's BMW Z4M
                          Er zijn er toch bitter weinig te vinden 2de hands?

Comment

• Knap exemplaar (jammer van die telefoonvoorziening, de onze heeft dat ook )

http://www.mobile.de/SID2bD4vN.OIkHM...11111281829130&

Comment

• Prachtig!! Dat carbon met dat beige interieur met die buitenkleur is heaven!

Wat moet ik mij voorstellen bij 'cashmere leather'?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ames Bekijk Berichten
                                Prachtig!! Dat carbon met dat beige interieur met die buitenkleur is heaven!

Wat moet ik mij voorstellen bij 'cashmere leather'?
                                Geen idee..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xxx Bekijk Berichten
                                  Er zijn er toch bitter weinig te vinden 2de hands?
                                  Dat ontken ik toch niet. De meesten zijn €100.000 waard. Naargelang het aantal kilometers en de staat van de wagen kan dat wel verschillen. Maar die 'makkelijk €150.000' klopt niet

De gouden regel: Wat een zot ervoor wil geven

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk Berichten

Mooie foto's BMW Z4M
                                    Thanks Zondag normaal terug veel Porsche-pic's

Comment

• Die Turbo S van xxx is abnormaal mooi

Comment

• Comment

• Vraagje;
                                          We hebben in Antwerpen een Porsche Carrera 4S (997) zien staan.
                                          Nu is het enkel, deze wagen heeft een 5mm verlaging, wil dit dan zeggen dat ie geen PASM heeft?
                                          En wat houdt die 5mm verlaging in?
                                          Wat zijn de ,zowel positieve als negatieve bevindingen?
                                          Alvast bedankt!
                                          2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

Working...
                                          X