Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door ames Bekijk BerichtenWat moet ik mij voorstellen bij 'cashmere leather'?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenDie Turbo S van xxx is abnormaal mooi
Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk BerichtenVraagje;
We hebben in Antwerpen een Porsche Carrera 4S (997) zien staan.
Nu is het enkel, deze wagen heeft een 5mm verlaging, wil dit dan zeggen dat ie geen PASM heeft?
En wat houdt die 5mm verlaging in?
Wat zijn de ,zowel positieve als negatieve bevindingen?
Alvast bedankt!2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenOp bezoek bij Heinz. De zwarte 997 turbo heeft 570PK en 800Nm. Heb er een testrit mee gedaan en moet zeggen dat het indrukwekkend was!!!
Wat hebben ze er meegedaan?
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk BerichtenNiemand?
Die setup is wel hard en compromisloos.
Met PASM heb je 2 mogelijkheden: Een comfortabelere en een sportieve setup.
En je moet kiezen. Ik verkies het PASM. Misschien eens informeren voor een testrit, ik weet niet wat jullie voorkeur is
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenGewoon de kleur, lijkt me.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenOp bezoek bij Heinz. De zwarte 997 turbo heeft 570PK en 800Nm. Heb er een testrit mee gedaan en moet zeggen dat het indrukwekkend was!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk BerichtenHet is -2mm en dan zit er ook een differentieel achteraan.
En je moet kiezen. Ik verkies het PASM. Misschien eens informeren voor een testrit, ik weet niet wat jullie voorkeur is
Maar er staat niets bij van PASM2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk BerichtenHet is -2mm en dan zit er ook een differentieel achteraan.
-20mm natuurlijk, maar ik twijfel er niet aan dat dat slechts een typo was
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichtenik denk dat het een misverstand is : Wheel spacers, 5mm
Maar er staat niets bij van PASM
PASM is standaard op de S en 4S, die zal dan wel PASM hebben en geen sportophanging
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenDat zou wat weinig zijn
-20mm natuurlijk, maar ik twijfel er niet aan dat dat slechts een typo was
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xxx Bekijk Berichten570 pk en 800 nm
Wat hebben ze er meegedaan?
Comment
-
Maar die van jou vind ik toch nog duizend keer knapper dan die andere!!!
Zo knap!
Comment
Comment