Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Deze velgen zien er toch anders uit dan deze precies, en ze zijn te weinig verschillend om andere te zijn.

Mijn overbuur heeft een D2 met "RS4"-velgen, en dat ziet er toch helemaal anders uit qua zicht precies

Comment

• Ik zou die anders wel onder onder onze D2 willen hebben om eens af te wisselen

Op de website staat er " Audi D2 mit 20" S-Line Rad".
      Last edited by ; 24/11/2007, 17:35.

Comment

• Die op die A8 zijn de 20" A8 D2 W12 of S8 optionele wielen. (dacht ik toch)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
          Die op die A8 zijn de 20" A8 D2 W12 of S8 optionele wielen. (dacht ik toch)
          Daar dacht ik ook aan ja. Zou ze wel eens onder de onze willen zien, net dat tikkeltje meer dan de OEM velg.
          Kan je zien welke motorisatie deze heeft? Ofwel de 2.8 of 3.7 zeker?

Comment

• persfoto's waren met zo'n vuurrode S8.

Comment

• Nu ik al een paar keer zo'n R8 heb gezien, hoop ik eerlijk gezegd ( en ook al hoort dit niet) dat deze met de V10 het geluid van de gallardo krijgt.

Zo'n prachtige auto, dikke achterkant = lekker.

Comment

• Comment

• Ik kwam juist dit tegen en wist niet goed waar ik het moest zetten.

Wat is dat met die velgen?
                  Zijn dat soort van platen in plaats van velgen?
                  Als het kan helpen het is van het Nardo Highspeedevent.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
                    Ik kwam juist dit tegen en wist niet goed waar ik het moest zetten.

Wat is dat met die velgen?
                    Zijn dat soort van platen in plaats van velgen?
                    Als het kan helpen het is van het Nardo Highspeedevent.
                    dat ziet eruit als een photoshop.

deze liggen er normaal op die BIMOTO II

Comment

• Ziet er mij eigelijk eerder uit alsof er een plaat (met foto op van een velg dus), op de ori bimoto velg is 'geplakt'...

Comment

• Mij lijken dat volle velgen, om de turbulenties te vermijden en zo een hogere topsnelheid te kunnen halen op Nardo.

Maar omdat volle velgen er niet uitzien hebben ze er maar een print opgezet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                          Mij lijken dat volle velgen, om de turbulenties te vermijden en zo een hogere topsnelheid te kunnen halen op Nardo.

Maar omdat volle velgen er niet uitzien hebben ze er maar een print opgezet
                          Zoiets dacht ik eigenlijk ook.
                          Ik kan me niet inbeelden dat ze zouden beginnen shoppen op die foto's...

Comment

• Man man man, die groene D2 is echt supervet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fast_Audi Bekijk Berichten
                              proficiat,en dat panoramisch dak ook?
                              Thnx ! En ja

Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
                              En mét OEM Xenon?
                              Ja !

Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                              En volledig rondomrond getinte ruiten?
                              Enkel legaal getinte ruiten

Comment

• Shadowlook toch ook?
                                1991 Mazda MX-5 NA
                                Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                                www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
                                  Shadowlook toch ook?
                                  Natuurlijk Quasi full option. En na lang piekeren de 1.8 TFSI van 160 pk erin. Enige dak nog moet bevragen is of het S-line sportpacket ook hertekend wordt, of dat het enkel de gewone bumper is die hertekend wordt. Zoja, eerst zien hoe het nieuwe sportpacket er gaat uitzien en als het goed is bestellen rond april / mei (anders heb ik de prefacelift), als het sportpacket niet hertekend wordt of als het mij ni aanstaat bestel ik tijdens het autosalon.

Comment

• wat zijn die leds toch storend

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                                      Onder onze A8 eens even andere velgen gestoken

supersjieke A8...
                                      Ik wel er ook eentje

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SLEMPIE Bekijk Berichten
                                        supersjieke A8...
                                        Ik wel er ook eentje
                                        Wij hebben de A8 al, nu enkel nog deze velgen

Comment

• Comment

Working...
                                          X