Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
    inclusief zalige 5cil...
    tdi doet 35.5 op de kilometer
    maar dat stoorde niet vanwege de soupless van de tdi en de rijstijl bij een cabrio

    Comment


    • @nls: aankoopadviezen over oa de cabriolet kan je vinden op audiforum.nl
      Daar vind je een overzichtje van 'waar op te letten...'.

      Comment


      • Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten


        Uitlaten mochten toch iets groter zijn, die wielen staat ook té veel naar binnen. Valt goed op met die velgen.
        Heb juist een zwarte gezien met deze velgen.
        Knap maar ze staan niet breed genoeg.

        Comment


        • 2008-planning Audi uitgelekt

          Een vertrouwelijk document met informatie over de nieuwe modelintroducties van Audi is uitgelekt. Dankzij dit document kunnen wij u exact vertellen wat Audi volgend jaar voor ons in petto heeft. Onder meer de A3 Cabriolet, TTS, A4 Avant, Q5 en Q7 V12 TDI staan op de planning voor volgend jaar.

          A3 Cabriolet, A3 Facelift en TTS
          Vorig week presenteerde Audi de A3 Cabriolet die in april 2008 bij de dealers zal staan. In de zomer van 2008 zal Audi bovendien een facelift presenteren voor de A3 en A3 Sportback. Beide modellen zullen meer gelijk worden getrokken met de Cabriolet. Dat betekent een gewijzigde voor- en achterzijde, ofwel een facelift. In het tweede kwartaal van 2008 zal ook de TTS bij de dealers staan. Deze extra sportieve variant van de TT zal worden aangedreven door een 269 pk sterke 2.0 liter turbomotor die standaard is voorzien van quattro-vierwielaandrijving.

          A4 Avant
          De nieuwe A4 staat binnenkort al bij de dealers, maar op de A4 Avant moeten we nog even wachten. Volgens onze bron zal de nieuwe A4 Avant in het voorjaar van 2008 bij de Audi-dealers worden binnengereden. Het motorengamma komt overeen met dat van de Sedan. Overigens krijgt de A4 Sedan vanaf het eerste kwartaal van 2008 ook de beschikking over een 170 pk sterke variant van de 2.0 TDI en een 120 pk sterke 1.8 TFSI.

          Q5, Q7 V12 TDI en A6 Facelift
          Het grootste nieuws is uiteraard de presentatie van de Audi Q5. De compacte SUV van Audi zal net voor het einde van 2008 bij de dealers staan. De Q5 wordt leverbaar met een 2.0 TFSI (210 pk), een 2.0 TDI (170 pk) en een 3.0 TDI V6 (240 pk). Alle modellen beschikken uiteraard standaard over quattro-vierwielaandrijving en voor de 2.0 TFSI en 3.0 TDI is een S-tronic automaat standaard. Meer nieuws in het SUV-segment is de komst van de Q7 V12 TDI. De 6.0 liter TDI-motor krijgt de beschikking over een vermogen van 500 pk en zal daarmee allesverpletterende prestaties weten neer te zetten. Tot slot zal Audi in de zomer van 2008 een facelift voor de A6 doorvoeren.

          Druk jaar
          Samengevat kunnen we stellen dat ook 2008 weer een druk jaar wordt voor Audi. Belangrijke primeurs zijn uiteraard de presentatie van de A4 Avant, Q5 en Q7 V12 TDI. Maar ook de facelift voor de A3 en A6 zijn interessante nieuwtjes.

          Bron: KLIK

          Comment


          • Pfft vertrouwelijk dokument. Heeft al allemaal maanden geleden in Autobild gestaan...

            Comment


            • Comment


              • Taks voor die 6 liter diesel?

                Comment


                • Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
                  Taks voor die 6 liter diesel?

                  Zal wsl iets minder populair zijn op de Belgische markt

                  Maar wat een bakbeest gaat dat zijn zeg

                  Comment


                  • Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                    Zal wsl iets minder populair zijn op de Belgische markt

                    Maar wat een bakbeest gaat dat zijn zeg
                    Hoeveel Nm zou dat ding gaan produceren?

                    Comment


                    • Moet een zotte kar zijn, rond de 500pk uit die mazoutstoof Hoeveel Nm gaat dat ding niet hebben?

                      De Touey 5.0 V10 heeft al 750Nm dus zou het wel eens kunnen dat het rond de 1000Nm zit.

                      Comment


                      • Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
                        Hoeveel Nm zou dat ding gaan produceren?

                        500 PK, 1000Nm koppel.

                        5,5 naar 100, elec. begrensd op 250 km/h.

                        Comment


                        • Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                          Zal wsl iets minder populair zijn op de Belgische markt

                          Maar wat een bakbeest gaat dat zijn zeg
                          Waar is zo een beest eigenlijk wel populair?

                          Dat kost toch overal veel taks? Duitsland is toch ook niet mals voor dergelijke machines. En in rijke landen rijdt men toch dikke naften, en geen dikke diesels.

                          Comment


                          • Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                            500 PK, 1000Nm koppel.

                            5,5 naar 100, elec. begrensd op 250 km/h.
                            Dat zijn al serieuze cijfers
                            Kan me dat eigenlijk niet goed voorstellen.
                            Wegschieten aan de lichten met de reutel van een diesel

                            Comment


                            • Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
                              Waar is zo een beest eigenlijk wel populair?

                              Dat kost toch overal veel taks? Duitsland is toch ook niet mals voor dergelijke machines. En in rijke landen rijdt men toch dikke naften, en geen dikke diesels.

                              Duitsland is wel mals voor zulke machines. Een kennis betaalde ca. 240 EUR taks voor z'n RS6.
                              In Zwitserland kost een 6.0 je 800 EUR taks.

                              Die (zeer) zware diesels zijn vooral populair

                              a) als statussymbool, vanzelfsprekend
                              b) voor veel-km-rijders die toch nog een zeer krachtige wagen willen

                              Comment


                              • Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
                                Waar is zo een beest eigenlijk wel populair?

                                Dat kost toch overal veel taks? Duitsland is toch ook niet mals voor dergelijke machines. En in rijke landen rijdt men toch dikke naften, en geen dikke diesels.
                                Ik zou gerust wel zo een vette diesel willen hebben, zonder twijfel

                                Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
                                Dat zijn al serieuze cijfers
                                Kan me dat eigenlijk niet goed voorstellen.
                                Wegschieten aan de lichten met de reutel van een diesel
                                Echt he, moet als een raket gaan voor een dergelijke SUV

                                Comment


                                • Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
                                  Dat zijn al serieuze cijfers
                                  Kan me dat eigenlijk niet goed voorstellen.
                                  Wegschieten aan de lichten met de reutel van een diesel
                                  Waar ik schrik van zou hebben is het onderhoud.... I mean, V12

                                  Comment


                                  • Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                                    Duitsland is wel mals voor zulke machines. Een kennis betaalde ca. 240 EUR taks voor z'n RS6.
                                    In Zwitserland kost een 6.0 je 800 EUR taks.
                                    Die taxen daar zijn om mee te lachen

                                    Comment


                                    • Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                                      Waar ik schrik van zou hebben is het onderhoud.... I mean, V12
                                      Is die misschien moeilijker in onderhoud dan een V10 of V8?

                                      Comment


                                      • Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                                        Is die misschien moeilijker in onderhoud dan een V10 of V8?

                                        Ik stel me voor dat een V12 toch kostelijker is in onderhoud dan een V8 of een vier....

                                        M'n garagist zat toch altijd al te vloeken op die Touareg V10 tdi

                                        Comment


                                        • Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                                          Ik stel me voor dat een V12 toch kostelijker is in onderhoud dan een V8 of een vier....

                                          M'n garagist zat toch altijd al te vloeken op die Touareg V10 tdi
                                          Ja duurder in onderhoud zal ie zeker zijn, logisch ook. Maar dacht dat je eerder op de technische kant van het onderhoud van een V12 doelde. Als die V10 al niet dat is volgens je garagist zal die V12 niet beter zijn.

                                          Zat ie ook niet te vloeken op jouw 4.2 V8??

                                          Comment

                                          Working...
                                          X