Nope, bij ons niet. Eerste schade in fout betalen we geen franchise, vanaf 2e schadegeval wél. Nu goed, zou het niet eens zo erg vinden, was gewoon héél dom maneuver van mezelf. Begrijp nog altijd niet hoe ik zoiets stom kon doen, zeker gezien aantal km dat ik rijd (+- 5000km/maand).
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AUDI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk BerichtenDie leasingwagenmentaliteit stoort mij toch af en toe, hoor. Ze hebben voor andermans bezit heel veel respect, maar ne wagen die niet van hen is zouden ze gaan afraggen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lapino Bekijk BerichtenNope, bij ons niet. Eerste schade in fout betalen we geen franchise, vanaf 2e schadegeval wél. Nu goed, zou het niet eens zo erg vinden, was gewoon héél dom maneuver van mezelf. Begrijp nog altijd niet hoe ik zoiets stom kon doen, zeker gezien aantal km dat ik rijd (+- 5000km/maand).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Willem-Jan Bekijk BerichtenKnappe A3 in Cannes
Ik zoek foto's van een A4 avant met deze velgen, liefst een zwarte...Iemand ? heb tot nu toe niks gevonden...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Govaerts Bekijk BerichtenIk zoek foto's van een A4 avant met deze velgen, liefst een zwarte...Iemand ? heb tot nu toe niks gevonden...1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichtenbezorg mij van de wagen en van de velg een goeie foto (zelfde hoek, geen te lage resolutie) en ik shop die wel snel es
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk BerichtenDie leasingwagenmentaliteit stoort mij toch af en toe, hoor. Ze hebben voor andermans bezit heel veel respect, maar ne wagen die niet van hen is zouden ze gaan afraggen.
Comment
Comment