Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Nope, bij ons niet. Eerste schade in fout betalen we geen franchise, vanaf 2e schadegeval wél. Nu goed, zou het niet eens zo erg vinden, was gewoon héél dom maneuver van mezelf. Begrijp nog altijd niet hoe ik zoiets stom kon doen, zeker gezien aantal km dat ik rijd (+- 5000km/maand).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten
      Die leasingwagenmentaliteit stoort mij toch af en toe, hoor. Ze hebben voor andermans bezit heel veel respect, maar ne wagen die niet van hen is zouden ze gaan afraggen.
      Je mag anders altijd eens naar mijn leasings komen kijken ze, denk dat er veel eigenaars een puntje kunnen zuigen aan hoe zorg ik draag voor mijn gerief, zelf betaald of niet. Schade van gisteren was gewoon héél stom, maar zeker niet gevolg van afraggen of roekeloos rijden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lapino Bekijk Berichten
        Nope, bij ons niet. Eerste schade in fout betalen we geen franchise, vanaf 2e schadegeval wél. Nu goed, zou het niet eens zo erg vinden, was gewoon héél dom maneuver van mezelf. Begrijp nog altijd niet hoe ik zoiets stom kon doen, zeker gezien aantal km dat ik rijd (+- 5000km/maand).
        Vergeet ook niet dat wanneer je firmawagen wegvalt, je wél die verzekering gaat moeten betalen, en dat met die verhoogde bonus malusfactor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Willem-Jan Bekijk Berichten
          Knappe A3 in Cannes

Ik zoek foto's van een A4 avant met deze velgen, liefst een zwarte...Iemand ? heb tot nu toe niks gevonden...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Govaerts Bekijk Berichten
            Ik zoek foto's van een A4 avant met deze velgen, liefst een zwarte...Iemand ? heb tot nu toe niks gevonden...
            ik heb vandaag een grijze A6 avant gezien met die velgen, maar een A4 .. sorry, can't help
            1963 Land Rover Series IIa
            1994 Mercedes SL320
            2015 Land Rover Discovery SDV6
            2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Er zijn er hier toch genoeg die goed met Photoshop overweg kunnen?

Comment

• bezorg mij van de wagen en van de velg een goeie foto (zelfde hoek, geen te lage resolutie) en ik shop die wel snel es

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                  bezorg mij van de wagen en van de velg een goeie foto (zelfde hoek, geen te lage resolutie) en ik shop die wel snel es
                  Moet je de high res foto hebben van die A3?

Comment

• Beide liefst

Comment

• hopelijk kan je met 1 van de foto's iets doen, alvast bedankt Simoni !

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten
                          Die leasingwagenmentaliteit stoort mij toch af en toe, hoor. Ze hebben voor andermans bezit heel veel respect, maar ne wagen die niet van hen is zouden ze gaan afraggen.
                          Zoek je ruzie met rodage-golf-man?

Comment

• Audi Q7 4.2 S-Line

Comment

• koe7 , zeer imposante wagen in het echt.

Comment

• is er voor de rest nog nieuws van de nieuwe audi a4 die eind dit jaar word vervangen??

Comment

• Heeft ff geduurd, maar hier is ie dan

Comment

• als ik die velgen zou steken zouden ze wel 2 maten groter moeten zijn, in deze maat zijn de huidige knapper.

Comment

• Iets groter

Comment

• Groter, en verlaagd

Comment

• Wauw, 19" en wat verlaagd maakt hem dus HE-MELS !

Comment

Working...
                                          X