Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ja man, dat ze die 4.2 TDI maar in de coming facelift-A6 steken, heerlijke bak !
Ik zit voor het moment in China, én jawel normaal gezien rijd ik vandaag mee in een lange A6, speciaal voor de chinese markt ontwikkeld, als het past trek ik foto's.
Als je hier kijkt naar de prijzen zouden we beter een groepsaankoop doen én ze dan laten overkomen, als je wil kan ik ze wel op onze vennootschap laten zetten hier, al heb je dan bij ons wel chinese platen op je wagen hangen !
Een Audi kost hier gemiddeld genomen een 20% minder voor een basic, én een 25% minder voor een wagen met een zwaardere motor, zoals bv. een Audi A6 L mét 3.2 quattro tiptronic, hier een 45k kost, vrijwel met alle opties ! (tv achteraan etc. inbegrepen) ..
Op reis in China of voor het werk? Ik studeer Sinologie momenteel, vandaar m'n interesse...
Ja, het is makkelijk(er) om hier zaken te doen wanneer je chinees spreekt natuurlijk, maar de upcoming/huidige generatie spreken vlot (voldoende) engels om je producten te kopen/verkopen dus, zeker voor onze branche, is het niet nodig om chinees te praten !
We zullen wel zien.
Als we kopen zullen de twee andere auto's verkocht worden. Vanaf maart hebben we in feite maar één auto meer nodig gezien ik dan een andere werkgever heb.
Hallo!
Tijdens een ritje rond de streken van Adenau reden we langs een plaats vol met mini's en 1 Audi die me toch wel speciaal leek door die achterbumper!
We stoppen en ik neem wat foto's. Terwijl ik de foto's nam kwam er iemand naar buiten die me vroeg wat ik aan het doen was en wat ik met de foto's van plan was. Ik vertelde die dan dat ik gewoon hou van zo'n wagens gelijk de zijne.
Dan zei hij kom eens naar binnen in de garage.
Ik ga mee naar binnen en zie nog meer mini's
Nuja die Audi was blijkbaar een DTM edition ofzo.
Foto's van de mini's in Mini Lovers topic.
Ja, het is makkelijk(er) om hier zaken te doen wanneer je chinees spreekt natuurlijk, maar de upcoming/huidige generatie spreken vlot (voldoende) engels om je producten te kopen/verkopen dus, zeker voor onze branche, is het niet nodig om chinees te praten !
Idd de upcoming generatie probeert toch wel iets van Engels te spreken.
Mocht je ooit iemand nodig hebben die wat van de Chinese taal kent, laat maar iets weten.
Comment