geen id, heb er nog niet mee gereden, dus weet ook niet hoe het rijdt!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AUDI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtengeen id, heb er nog niet mee gereden, dus weet ook niet hoe het rijdt!
"De eerste Audi die echt goed stuurt"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenStuur is minder overbekrachtigd.
en RWD-layout van krachtverdeling ook.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenJuist ja, had de RS4 B7 niet ook een nieuw quattro systeem?
Ik weet dat er meer naar de achteras gaat dan naar de vooras
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenWat hebben ze dan veranderd aan de RS4 opdat hij zo goed stuurde?
Hoe zit het met het MLBchassis (A4 en A5)?
Hier zou de gewichtsverdeling ongeveer 55/45 moeten zijn volgens Audi (uitzonderlijk voor een FWD volgens AG). Rijden deze dan nog niet ongeveer even neutraal als een vergelijkbare BMW met Xdrive? Of bouwt Audi nog steeds met andere middelen bewust onderstuur in?
Iemand trouwens een site waar ik de gewichtsverdeling van auto's kan bekijken?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten60/40 is het nu inderdaad, bij de R8 zelfs 85/15.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten550pk op DSG?
of wat voor boite is dat?
JD heeft ook al 400-450pk op zo'n DSG gezet.
Comment
-
Als je een shadowlookgrill neemt op bvb de huidige A3, is dan alleen de rand die nu chrome is zwart ? Of is ook de rastering zwart? Want nu is dat zowat donkergrijs..
En kan je de grill van het s-line exterieurpakket ook verkrijgen zonder het s-line logo?
Kheb namelijk de gewone Ambition uitvoering, en dan wil ik er ook geen s-line logo op als het geen s-line is..
Achteraf beetje spijt, want kheb wel de s-line opties genomen, en ik denk dat dit me duurder is uitgekomen dan van in het begin de s-line te nemen, maarja s-line zonder het exterieurpakket vind ik niet kunnen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo911 Bekijk BerichtenAls je een shadowlookgrill neemt op bvb de huidige A3, is dan alleen de rand die nu chrome is zwart ? Of is ook de rastering zwart? Want nu is dat zowat donkergrijs..
Zoals hier;
(wel een S-line, geen ambition, maar voor shadowlook geen verschil.)
Oorspronkelijk geplaatst door Timo911 Bekijk BerichtenEn kan je de grill van het s-line exterieurpakket ook verkrijgen zonder het s-line logo?
Kheb namelijk de gewone Ambition uitvoering, en dan wil ik er ook geen s-line logo op als het geen s-line is..
Maar ik denk dan wel dat je met een uitsparing zit...
Oorspronkelijk geplaatst door Timo911 Bekijk BerichtenAchteraf beetje spijt, want kheb wel de s-line opties genomen, en ik denk dat dit me duurder is uitgekomen dan van in het begin de s-line te nemen, maarja s-line zonder het exterieurpakket vind ik niet kunnen.
Hij zal zeker geslaagd zijn.
Welk kleur?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenEnkel de lichten vooraan zijn niet geslaagd
Aan heel dat concept klopt gewoon iets niet...
Comment
Comment