Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Shadowlook -> helemaal het single-frame rooster is zwart.
Zoals hier;
(wel een S-line, geen ambition, maar voor shadowlook geen verschil.)
Ja, moet mogelijk zijn.
Maar ik denk dan wel dat je met een uitsparing zit...
Goja, je moet ergens een lijn trekken hé.
Hij zal zeker geslaagd zijn.
Welk kleur?
Ah , bedankt voor u snelle reply. Op die foto is het idd wel duidelijk dat het volledig zwart is..
Zo een uitsparing zou wel nog lelijker zijn dan..
De kleur van de wagen is zwart, kheb hem al een klein jaar dus ik zou het nu pas laten na plaatsen..
Verlaging is er nog niet van gekomen maar gaat zeker nog gebeurd ( als het vast staat dat ik deze wagen ga houden, want daar is nog wat twijfel over en dan zouden al die extra kosten nutteloos zijn )
Andere mogelijkheid vind ik het volledige s-line exterieurpakket, kheb tenslotte alle opties van dit pakket, en voor de rest is het maar op papier dat een ambition dan van een s-line verschilt.. De verlaging staat alleszins op 1 nu van dingen die eraan moeten veranderen.
Het enige dat me daarvan tegenhoud is dat ik er eens voor naar Dendermonde moet om het attest te laten goedkeuren.
Schroefkit vind ik in mijn geval wat weggesmeten geld, want ik gebruik de wagen alleen in het wiekend dus lange afstanden worden er niet met gedaan en extreem laag wil ik niet gaan. Kheb wel gehoord dat alleen een schroefkit kan geplaatst worden met attest en dan ook inorde is voor de verzekering.. Klopt dat of niet?
Want een verlaging zou anders max 400 euro kosten en een schroefkit 1000 euro.. Nogal veel verschil voor hetzelfde resultaat..
Inderdaad, zilvergrijs en mijn velgen zijn wel 18" - banden 255/55 R18 (juist hetzelfde model als op de foto). De velgen die Audi meestal in de boekjes laat zien zijn 20" velgen 275/45 R20 (misschien zoals op foto). De wagen is zonder luchtvering sowieso hard laat staan dat ik nog eens pakweg 2500 euro gaan ophoesten voor 20"-velgen (met eigenlijk dezelfde look als de 18").
Die kar is getekend om een statige limousine te zijn en nu geven ze hem 2 deuren om hem sportief te laten overkomen als een coupé.
Ik zeg niet dat het het van het is, maar voor een photoshop geven ze wel een mooie impressie weer. Moesten ze dit bij Audi overwegen hoeven ze aan de vorm voor mijn part niet te veel wijzigen, vormt een vrij homogeen geheel vind ik.
Van de A8 D2 is er trouwens één enkel prototype van zo een coupé gemaakt
In 1997, IVM Automotive of Munich, Germany built a 2-door Audi A8 Coupé. The car was unveiled at the 1997 Geneva Motor Show. Audi hired IVM to build the prototype, and was considering production of the vehicle. The coupé had a re-engineered alloy body shorter than the production A8 sedan. Like the Mercedes-Benz CL-Class, there was no central pillar, giving the car a seamless design with a gradually sloping roofline. The car included custom leather seats and could seat four. Ultimately, Audi decided not to put the coupé into production, citing lower-than-expected sales figures for the similar BMW 8 Series and Mercedes-Benz S-Class Coupé. Only one A8 Coupé was ever built. The single prototype, painted a color called "Ming Blue Pearl," remains the property of IVM Automotive and resides in Munich. Its last public appearance was in 2002 on a series of test drives. As of 2006, there are still no plans for an A8 coupé series.
Comment