Oorspronkelijk geplaatst door gTa
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AUDI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenvoor mij die B5 zo graag
edit: wel met zwart interieur en alcantara zittingenOorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenOfwel alle chromé aan zo'n ding matzwart laten spuiten. Dakrails, spiegels, grilrand...
Dat zou ik doen.
Zoiets dus:
Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichteneen zwarte met zwarte spiegels, omlijsting en rails
zwart is toch ook een tempting kleurkeuze op die bakken.
Knappe bak.
Bij deze zou ik wel alles KNALZWART schilderen. Ook de grilomkadering.
Comment
-
Op dit moment zou ik best wel het volgende kunnen pruimen:
S8 in Daytonagrau of donkergroen met de optionele 7x2 spaaks 20" gepolierde velgen (RS4-stijl) en een Audi Exclusive Amarettobraun Vollleder interieur met contrasterende stiknaden en eventueel gedeeltelijk zwart leder (zou ik in het echt moeten zien) met carboninleg en het B&O-systeem. Thx!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenOp dit moment zou ik best wel het volgende kunnen pruimen:
S8 in Daytonagrau of donkergroen met de optionele 7x2 spaaks 20" gepolierde velgen (RS4-stijl) en een Audi Exclusive Amarettobraun Vollleder interieur met contrasterende stiknaden en eventueel gedeeltelijk zwart leder (zou ik in het echt moeten zien) met carboninleg en het B&O-systeem. Thx!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenOp dit moment zou ik best wel het volgende kunnen pruimen:
Met beige leder?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenKan er ook mee door... Ik snap matteus' post wel helemaal niet, ligt het aan mij?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenKan er ook mee door... Ik snap matteus' post wel helemaal niet, ligt het aan mij?
Nee.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtendie jongen is zo, vergeef het hem.
Speciaal voor u:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenHmmmmm.... Zalige wagen, als je hem tegen een Quattroporte zet zou ik nog durven twijfelen maar tegen een 7 of S: they don't stand a chance...
Maar een S63 AMG...
S65 AMG vernederd een S8 imho, maar als het "maar" een 63 is, ga ik ook voor de S8 denk ik...
Dat geluid
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk BerichtenIk heb een aantal vraagjes over de Audi 80.
-Welke generatie is het best? (laatste of voor laatste)
-Welke motoren zijn te mijden, welke de betere
-Wat zijn de slechte punten van deze auto
Dat is het zowat. Waarom, potentiele 1ste auto
zwakke punten bij een 80... klinkt mss raar, maar ik kan je dus niet echt iets zeggen van "let daar voor op als je naar een B3 of B4 gaat zien".
Sommigen zeggen dat het de betrouwbaarste audi ooit gemaakt is. Roest zouden ze iig niet mogen hebben (volledig gegalvaniseerd).
Ik kan alleen maar zeggen dat het een heel goeie keuze is als eerste wagen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtentussen de B3 en B4 zou de B4 de meest beste moeten zijn (
Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtentussen de B3 en B4 zou de B4 de 'beste' moeten zijn (doorontwikkeling van de B3), maar vind je een goede B3, niet laten staan dan. Qua motoren zit je sowiezo goed met een 2.0 90pk (of 115). Die rijden echt lekker soepel en zijn vrij zuinig. Helemaal top zijn de vijfcilinders, maar qua budget en gebruikskost vallen deze hoger uit. Bij de diesels vermijd je de 1.6 en 1.9TD best. Slecht zijn ze zeker niet, en zuinig zeker, maar het zijn nogal ruwe blokjes. Dan ben je met een 1.9TDI veel beter af, al zijn die ineens een pak duurder natuurlijk. Ideale motor voor eerste auto lijkt me dan de 1.8inj 90pk of een 2.0. De 1.6 naft vermijd je beter.
zwakke punten bij een 80... klinkt mss raar, maar ik kan je dus niet echt iets zeggen van "let daar voor op als je naar een B3 of B4 gaat zien".
Sommigen zeggen dat het de betrouwbaarste audi ooit gemaakt is. Roest zouden ze iig niet mogen hebben (volledig gegalvaniseerd).
Ik kan alleen maar zeggen dat het een heel goeie keuze is als eerste wagen
we zien wel wat er uit de bus komt
Comment
Comment