milltek ruled, maar een echte *wauw* sound krijg je er nooit mee op een 1.8T, dus ik zou m'n geld daar niet insteken
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AUDI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenMja 7-9000k is toch wel veel geld.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
Typfout
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SakkeVDW Bekijk BerichtenHahaha, busted. Jij hebt je bericht geëdit. Oorspronkelijk stond er 9000k en dan heeft Avantus gelijk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenZou nog meevallen. Is het geluid werkelijk zo goed?
Dit is op een Golf met de 1.4 TSI.
+ YouTube Video
En dit is een Leon Cupra 2.0 TFSI, het beste vergelijkbaar met een A3 1.8 TFSI qua sound..
+ YouTube Video
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SakkeVDW Bekijk BerichtenHahaha, busted. Jij hebt je bericht geëdit. Oorspronkelijk stond er 9000k en dan heeft Avantus gelijk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
koplampsproeiers, dat ik daar nog niet aan gedacht had! Heeft ie dus niet, en op de stickercodes vond ik ook geen xenon terug. Stond nochtans in de advertentie... maar achja die mannen zetten daar zoveel bij
Nemo, weet jij of een gekoeld thermisch vak in het handschoenkastje standaard is? Best leuk, maar samen met de cd-wisselaar zorgt dat voor weinig ruimte in dat kastje, genoeg voor papieren en wat cd's
Ik zou het eens aan haar vragen en dan vertel ik je meer...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk BerichtenBij de gewone A4 was een gekoeld handschoenkastje optie (hoe kan het ook anders ).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenIk zou het echt niet weten,nooit in het handschoenkastje gezeten
Ik zou het eens aan haar vragen en dan vertel ik je meer...
maar toch bedankt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenVandaag m'n A3 Sportback besteld
Wat is het nu uiteindelijk geworden (kwa configuratie enzo)?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenVandaag m'n A3 Sportback besteld
Comment
Comment