Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Neen. Omdat ik de huidige al superknap vind (zeker met S line exterieur) en ik nu nog een pak voordeel had met de saloncondities ben ik voor de huidige gegaan. Hierdoor kon ik binnen budget voor de 1.8 TFSI gaan ipv de 1.4 TFSI.
Neen. Omdat ik de huidige al superknap vind (zeker met S line exterieur) en ik nu nog een pak voordeel had met de saloncondities ben ik voor de huidige gegaan. Hierdoor kon ik binnen budget voor de 1.8 TFSI gaan ipv de 1.4 TFSI.
Wechsel im Audi-Vertriebsvorstand Der erste Porsche-Mann im VW-Konzern
Ingolstadt - Die VW-Tochter Audi trennt sich von Vertriebsvorstand Ralph Weyler. Nachfolger wird zum 1. April Peter Schwarzenbauer, der vom VW-Großaktionär Porsche kommt. Weyler werde sich mit einer Unternehmensberatung selbstständig machen, hieß es am Freitag in einer Audi-Mitteilung.
Der Wechsel war in den vergangenen Tagen bereits durchgesickert. Zwar hat Audi den Absatz in den vergangenen Jahren kontinuierlich gesteigert. Dennoch soll es Unzufriedenheit vor allem mit dem US-Geschäft gegeben haben. Hier hinkt Audi den Konkurrenten wie zum Beispiel BMW noch immer deutlich hinterher.
Mit Schwarzenbauer schickt Porsche erstmals einen Top-Manager in den Vorstand eines Unternehmens des VW-Konzerns. Der 48-Jährige ist derzeit Nordamerika-Chef des Stuttgarter Sportwagenbauers. Audi-Chef Rupert Stadler dankte Weyler für seine Arbeit. „Während der Amtszeit von Ralph Weyler ist der Absatz der Audi AG kräftig und profitabel gewachsen.“ Dem Nachfolger gab Stadler schon einmal einen Hinweis mit auf den Weg, wo besonderer Handlungsbedarf besteht: „Peter Schwarzenbauer ist ein ausgewiesener Vertriebsfachmann und kennt insbesondere den nordamerikanischen Markt ausgesprochen gut. Wir wollen dort in den nächsten Jahren deutlich wachsen.“
Op papier kan hij zogezegd maar 230 kmh, maar we weten al langer dan vandaag dat die cijfers:
1° marketing zijn
2° understated
Mijn vader beweert nu dat hij over de 260 gehaald heeft op de teller, op licht hellend stuk én accelereerde nog.
Waarschijnlijk is dat net geen echte 250, maar het feit dat hij volgens Audi maar 230 kan (en dus geen nood heeft aan een begrenzing) doet me twijfelen..
tot 20 per uur afwijking op die snelheden is niets raar, maar + 260 op teller zal iig meer dan 230 reëel zijn. Dat het op een licht hellend stuk was, plus dat hij nog verder accelereerde vind ik wel heeeeeeeel straf. Dan zou dat ding dus pakweg 280 flat moeten halen... zie ik nog niet echt gebeuren.
Dat hij volgende keer eens kijkt op hoeveel toeren hij zat, of indien mogelijk via gps.
tot 20 per uur afwijking op die snelheden is niets raar, maar + 260 op teller zal iig meer dan 230 reëel zijn. Dat het op een licht hellend stuk was, plus dat hij nog verder accelereerde vind ik wel heeeeeeeel straf. Dan zou dat ding dus pakweg 280 flat moeten halen... zie ik nog niet echt gebeuren.
Licht hellend stuk naar beneden, waarschijnlijk. Naar boven lijkt mij ook zeer onwaarschijnlijk...
Comment