Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
    Waarom?
    Ik weet niet... Het karakter van de auto. Maar als ik er nog eens over nadenk. Ik vind een S63 wel af, en zou die toch boven de S600 kiezen.
    Ik weet het gewoon niet. Ieder zijn goesting.

Iemand zei hierboven, S8 > A8 6.0 W12. Ik vraag toch ook niet waarom.
    Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Knappe A8 3.7

Comment

• Lekkere V8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk Berichten
          Ik weet niet... Het karakter van de auto. Maar als ik er nog eens over nadenk. Ik vind een S63 wel af, en zou die toch boven de S600 kiezen.
          Ik weet het gewoon niet. Ieder zijn goesting.

Iemand zei hierboven, S8 > A8 6.0 W12. Ik vraag toch ook niet waarom.
          Nee, ik vroeg me af waarom dat dat beter bij een Benz pastte.
          Maar daar heb je al op geantwoord, denk ik, door te refereren naar het karakter.

Comment

• Kameraad van mij heeft sinds december 2007 zijn A4 Avant (B7) S line 2.0 TDI met 136 pk (DPF) en wil hem nu graag laten chiptunen. Niet omdat hij vindt dat de 136 pk/ 320 Nm te weinig zijn voor de auto, maar i.v.m. het regelmatig slepen van een zware aanhangwagen is (nog) wat meer koppel altijd aangenaam natuurlijk. Iemand een adresje waar ze goed weten hoe Audi-motoren (ook i.c.m. roetfilter) te chippen?
            Last edited by ; 13/03/2008, 10:11. Reden: Met DPF i.p.v. zonder!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PeugeotGTi Bekijk Berichten
              Kameraad van mij heeft sinds december 2007 zijn A4 Avant (B7) S line 2.0 TDI met 136 pk (DPF) en wil hem nu graag laten chiptunen. Niet omdat hij vindt dat de 136 pk/ 320 Nm te weinig zijn voor de auto, maar i.v.m. het regelmatig slepen van een zware aanhangwagen is (nog) wat meer koppel altijd aangenaam natuurlijk. Iemand een adresje waar ze goed weten hoe Audi-motoren (ook i.c.m. roetfilter) te chippen?
              JDengineering
              Hartogtuning
              ABT
              Van Vught Tuning

deze zijn iig aan te raden.

Comment

Kameraad van mij heeft sinds december 2007 zijn A4 Avant (B7) S line 2.0 TDI met 136 pk (DPF) en wil hem nu graag laten chiptunen. Niet omdat hij vindt dat de 136 pk/ 320 Nm te weinig zijn voor de auto, maar i.v.m. het regelmatig slepen van een zware aanhangwagen is (nog) wat meer koppel altijd aangenaam natuurlijk. Iemand een adresje waar ze goed weten hoe Audi-motoren (ook i.c.m. roetfilter) te chippen?
                Autotuneheinz te Aalst.
                Audi A6 Avant - S-Line 2.0 TDI (Jan 2008 - Sep 2010)
                VW New Beetle Cabrio 1.9 TDI (Mei 2006 - Aug 2011)
                VW Golf VI Cabrio 1.6 TDI (Sep 2011)
                Suzuki Burgmann 650 Executive (Feb 2008 )
                Vespa GTS 300 SuperSport (Juni 2010)
                Vespa GTV 125 (Mei 2009)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Smurf Bekijk Berichten
                  Autotuneheinz te Aalst.
                  niet echt aan te raden, sorry

de bovenvermelde liggen toch op een iets ander niveau qua kwaliteit...

Comment

Het is net bij het slepen van een aanhangwagen dat chiptuning riskant wordt.

Ga dus NIET bij Heinz, maar bij JD ofzo.
                    En zeg hen ook dat het is voor een aanhangwagen te slepen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                      De perfecte garage voor mij persoonlijk.

idem hier maar mss ipv de A8 een S8 en dan ben ik echt wel tevreden
                      zou eens moeten weten wat de verschillen zijn in het rijgedrag
                      iemand ervaring hiermee??

Comment

Mijn nonkel heeft zijn Sharan ook laten chippen, door ABT bij levering van zijn wagen, met het oog op slepen van zwaardere lasten. Na iets meer dan 2 jaar en 160 000 kilometer is de conclusie voor hem simpel: je gaat beter voor een wagen die beter voorzien is op het slepen van die lasten of je leert er mee leven dat hij dan naar adem hapt op sommige momenten.

Door problemen met zijn wagen die volgens D'Ieteren niet aan de tuning lagen heeft hij een tijd zonder tuning rondgereden en het verschil was eigenlijk miniem bij het slepen. Op een quatro zou het misschien meer nut hebben, maar door die voorwielaandrijving verlies je bijna al je vermogenswinst bij het slepen. Die voortrein zoekt te vaak naar grip waardoor de electronica dan weer gaat ingrijpen. En eens je op snelheid bent en je geen last meer hebt van dat gripverlies dan heb je ook niet veel meer aan het extra vermogen.

Volgens mij de extra kost van tuning en extra kost van verzekering niet waard.
                        '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                        '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Diepgroene A3 Ambition. Zeldzaam en naar mijn mening bereknap.

Comment

• klasse

Comment

• donkergroen... i love it

Comment

• Comment

• Interview met één of andere pipo van Audi, met onder andere de bevestiging dat er een A3 2.0T S-tronic Quattro op de planning staat.

Comment

• De mooiste kleur op de A5 vind ik!
                                    Bijgevoegde Bestanden
                                    Last edited by ; 17/03/2008, 18:19.

Comment

• A8L W12

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SakkeVDW Bekijk Berichten
                                        De mooiste kleur op de A5 vind ik!
                                        Dat is Aruba blauw. Vind ik persoonlijk ook prachtig. Op een A4 (Avant) zou die volgens mij ook niet misstaan.

Comment

• damn, ferme raket, én zeldzaam.

tax voor een 1.8

Comment

Working...
                                          X