Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • qua verzekering is alles wat onder de 90pk blijft het voordeligst. Dus daar zou je met die 2.0 90pk (ABT) voordelig zitten, maar aangezien de tax (328€) je iets te hoog ligt kan je ook zoeken naar een 1.8 90pk motor. Die zal zowel qua tax als verzekering voordelig zijn, en toch een uitstekende motorkeuze zijn (zal dan wel zoeken worden naar een B3)

    Een 1.6TD raadt ik je echt niet aan. Het presteert wel nog redelijk goed, en is zuinig, maar vermoeiend qua geluidsniveau.

    Comment


    • ahzo, dan heb ik toch verkeerd gelezen, ik dacht dat een 2liter iets van 500€ kost. een 1.6 kost 230 en een 1.8 260 dus daar moet ik het niet voor doen.
      nu zie ik ook pas dat een 1.9 diesel 330€ kost en geen 440€, dat is voor 2.0 dus dat is ook een pluspunt. het als ik een B4 kies gaan tussen een 1.9d en 1.6, die komen qua kosten gelijk uit denk ik.


      Dit lijkt me een zeer goede koop:


      mooie kleur en interieur en heel weinig kilometers, + het is een B4 die ik mooier vind. Er is nog iets dat me opvalt en dat is dat de foto van de tellers eentje is van een diesel want de 4 staat al rechts onderaan terwijl de advertentie toch duidelijk 1.6 benzine vermeld.

      Comment


      • Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
        ahzo, dan heb ik toch verkeerd gelezen, ik dacht dat een 2liter iets van 500€ kost. een 1.6 kost 230 en een 1.8 260 dus daar moet ik het niet voor doen.
        nu zie ik ook pas dat een 1.9 diesel 330€ kost en geen 440€, dat is voor 2.0 dus dat is ook een pluspunt. het als ik een B4 kies gaan tussen een 1.9d en 1.6, die komen qua kosten gelijk uit denk ik.


        Dit lijkt me een zeer goede koop:


        mooie kleur en interieur en heel weinig kilometers, + het is een B4 die ik mooier vind. Er is nog iets dat me opvalt en dat is dat de foto van de tellers eentje is van een diesel want de 4 staat al rechts onderaan terwijl de advertentie toch duidelijk 1.6 benzine vermeld.
        Mss omdat dat de klok is, en die auto geen toerenteller heeft?

        Anyhow, ik zou je die 1.6 niet echt aanraden in een B4. T'is de basismotor in een B4, en overschot heeft hij zeker niet. Ik zou het zelfs omschrijven als serieus op het randje. Het rijgemak en plezier van een 1.8s of 2.0 (90pk versie dan ivm verzekering) zal zeker de 'kleine' meerkost qua tax waard zijn.

        Comment


        • een zeldzaamheid:
          Q7 s-line 4.2 met 21" in papaya oranje

          4 rings driver

          Comment


          • Vette kleur.

            Comment


            • Echt! Op rs6.com staat er een gast uit Dubai die er eentje heeft met S-line en gepolierde RS4-stijl velgen in het zwart. Zalig zo!

              Comment


              • nieuwe A6

                Wij hebben onze nieuwe A6 (2.0tdi, man. zesbak) reeds een paar weken en toch blijft hij in eerste vrij "constant". Vanaf 2500-3000 toeren wil hij niet meer rapper, maar gaat hij aan een (ongeveer) constante snelheid verder.
                Hoe komt dit en waarom is dit zo?

                Comment


                • Het is een TDI, en die zijn nu eenmaal niet echt linear, zeker niet de 2l omdat die (dacht ik) geen common rail is.

                  Je krijgt dus je turbo druk van +-2000 toeren en dan wordt de curve afgezwak, hoe hoger in toeren, waardoor je dus het gevoel krijgt dattie constant is... De duw in de rug van de turbo is niet blijvend

                  Comment


                  • Hmm dat zou toch niet mogen. Normaal moet die blijven trekken tot zeker 4500 toeren. De explosieve krachtsopbouw van vlak na het turbogat zal natuurlijk niet blijven toenemen, maar hij zou wel lineair en zonder afvlakken moeten doorsleuren tot 4500 toeren. En dat het geen CR is heeft daar niets mee te maken ze

                    Comment


                    • Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                      Hmm dat zou toch niet mogen. Normaal moet die blijven trekken tot zeker 4500 toeren. De explosieve krachtsopbouw van vlak na het turbogat zal natuurlijk niet blijven toenemen, maar hij zou wel lineair en zonder afvlakken moeten doorsleuren tot 4500 toeren. En dat het geen CR is heeft daar niets mee te maken ze
                      Die CR was ik ook niet zeker van


                      Maar wat ik bedoel is dat éénmaal je de duw van de turbo gekregen heb je geen opvallende veranderingen meer hebt in kracht, duw of snelheidswijziging tot aan 4500rpm; mss verkeerd uitgedrukt

                      Comment


                      • Kan zoiets met de luchtmassameter te maken hebben? Ik dacht dat TDI's daar nogal eens last van hadden.

                        Comment


                        • Oorspronkelijk geplaatst door hoebeltje Bekijk Berichten
                          een zeldzaamheid:
                          Q7 s-line 4.2 met 21" in papaya oranje

                          Vét !

                          Nee, echt.

                          Wel lelijk, die zwarte wielkasverbreders. 't Oogt alsof de bumper vooraan niet mooi aansluit op de rand van 't zijpaneel vooraan.

                          Comment




                          • Echt een auto die sterk afhangt van kleur- en velgkeuze. En S-Line doet hem heel veel goed!

                            Comment


                            • Dat rooster is toch wel een beeteke te groot, zo, eigenlijk. Miljaar ge kunt er precies een volledige Limburgse houtkachel in kwijt.

                              Comment


                              • Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                                Die CR was ik ook niet zeker van


                                Maar wat ik bedoel is dat éénmaal je de duw van de turbo gekregen heb je geen opvallende veranderingen meer hebt in kracht, duw of snelheidswijziging tot aan 4500rpm; mss verkeerd uitgedrukt
                                Idd, krachttoename zal er niet meer zijn, mooi blijven trekken moet hij echter wel blijven doen

                                Comment


                                • Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten


                                  Echt een auto die sterk afhangt van kleur- en velgkeuze. En S-Line doet hem heel veel goed!


                                  Fak dat ding is VET....


                                  die wielen....



                                  Da's de eerste keer dat de kuuzeven mij zo kan 'bekoren'...

                                  Comment


                                  • Alleen nog kleinere spiegels erop...

                                    Comment


                                    • Ik vind het nog altijd een lompe wagen. Geen me dan maar een Cayenne gemballa GT700 of een G55 amg ofzo.

                                      Comment


                                      • Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
                                        Alleen nog kleinere spiegels erop...

                                        Bwoa, moet niet imo.


                                        Ik kijk nogal graag.

                                        Comment


                                        • Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                                          Ik vind het nog altijd een lompe wagen. Geen me dan maar een Cayenne gemballa GT700 of een G55 amg ofzo.


                                          Rood:


                                          Well duuuuuh!!!...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X