d8 hier de primeur te hebben met een post over de crosscoupe, maar het staat hier al opt forum ...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AUDI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
Echt een auto die sterk afhangt van kleur- en velgkeuze. En S-Line doet hem heel veel goed!
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenDe voorkant van de Cayenne ziet er naast die Q7 zo klein uit, prachtig zo die Q7!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenDe voorkant van de Cayenne ziet er naast die Q7 zo klein uit, prachtig zo die Q7!!
Maar dan eerder een tanker dan een cruiseschip.
Niet echt mijn ding, hoewel veel afhangt van de combinatie qua kleuren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzz Bekijk BerichtenDe Q7 is gewoon een schip.
Maar dan eerder een tanker dan een cruiseschip.
Niet echt mijn ding, hoewel veel afhangt van de combinatie qua kleuren.
Maar van de GL ben je zot?
Comment
-
Echt een auto die sterk afhangt van kleur- en velgkeuze. En S-Line doet hem heel veel goed!
De hele strook onder de single fram rooster waar de mistlichten staan mocht eigenlijk verdwijnen. De auto komt weliswaar dan 10cm lager te staan ofzo maar dit zou hem ontzetteeeend veel deugd doen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door rouquin Bekijk BerichtenVandaag leuke Audi dag tijdens mijn trip Lyon - Barcelona:
2x RSA B7
1x RS6
2x S8
Maar vooral: 3 opleggers vol S5. Niet mis in die uitvoering
Cheers
Comment
-
ik geloof dat die velgen 21 of 22 inch zijn ... tis in elk geval geschift om te zien rijden
Hij zegt dat er een 4.2 TDI in zit die gechipt is tot 350 pk ... kan dat ??? zijn vorige (S-type 2.7d met 300pk) was helemaal omgebouwd tot s-type R en hij vertelde iedereen dat het een R was
mijn pa heeft al met de Q7 gereden en hij zegt dat het inderdaad wel "verdomme rap" vooruit gaat en dat die auto echt als een trein op rails rijdt .. onverstoorbaarLast edited by Alexanderr; 21/04/2007, 11:17.1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk BerichtenMijn neef rijdt met zoeentje ... zal er bij gelegenheid eens wat foto's van trekken.
ik geloof dat die velgen 21 of 22 inch zijn ... tis in elk geval geschift om te zien rijden
Hij zegt dat er een 4.2 TDI in zit die gechipt is tot 350 pk ... kan dat ??? zijn vorige (S-type 2.7d met 300pk) was helemaal omgebouwd tot s-type R en hij vertelde iedereen dat het een R was
mijn pa heeft al met de Q7 gereden en hij zegt dat het inderdaad wel "verdomme rap" vooruit gaat en dat die auto echt als een trein op rails rijdt .. onverstoorbaar
Maar er zijn wel plannen om hem in de Q7 te plaatsen.2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk BerichtenMijn neef rijdt met zoeentje ... zal er bij gelegenheid eens wat foto's van trekken.
mijn pa heeft al met de Q7 gereden en hij zegt dat het inderdaad wel "verdomme rap" vooruit gaat en dat die auto echt als een trein op rails rijdt .. onverstoorbaar
Ik wel wel eens pics en een acceleratie videoken zien
Comment
Comment