Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Vraagje aan diegene die de onderdelencataloog van Audi kennen:
Is het mogelijk voor dit type A6 om het koplampglas apart te bestellen van het binnenwerk? En wat zou dit kosten?
Want zit momenteel met 1 mat glas en 1 helder door een overvliegende duif, die nu niet meer veel gaat vliegen .
Hmm hier lijkt toch iets vreemd aan de hand met de achterlichten? Doet mij wat aan een Dodge Calibre, geen goede zaak.
Hoewel ik de Q7 eigenlijk hondslelijk vind, en dan vooral de enorme logge plompe neus met veel te kleine koplampen, en dan die lange break daar nog achter geplakt, vind ik die zwarte en witte met Rinspeed velgen ENORM VET!!
SUV-tuning is wel iets waar ik voor te vinden ben: passend verlagen en dikke velgen, en je hebt altijd een moddervette auto. Niet te veel bling bling, Brabus vind ik te ver gaan, Hamann hetzelfde. Eerder richting Cayenne GTS dus...
Tuurlijk wel maar zo bedoelde ik het helemaal niet. Ik dacht namelijk dat jij dacht dat het witte SFR niet OEM was, vandaar ik vroeg wat er mis mee was. My bad
Comment