TT 3.2 is met quattro, net zoals de nieuwe TT-S. De 200pk TFSI is echter altijd fwd
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AUDI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtenTT 3.2 is met quattro, net zoals de nieuwe TT-S. De 200pk TFSI is echter altijd fwd
Dan was dat m'n eerste FWD die zo goed reed, ik clutch dump en er gebeurt nix
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichtenquattro is toch standaard Waarom staat dat aangevinkt? En bij de 3.2 komt die text daar ng bij
dat zou serieuze afgang zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RSR Bekijk BerichtenJe begint de nieuwe A4 vaker en vaker te zien... en ik vind hem eigenlijk niet zo knap...afwachten wat de Avant zal brengen!
Al zijn het 9 op de 10 diesels in standaard uitvoering met de 16" wielen, 9 op de 10 zijn dan wss ook leasingauto's.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichtengenoeg geile bakken, tijd voor wat realiteit:
Een Audi A6 Avant van 1999, edit: 435.000 km, heel veel mankementen ... hoe waard is nog zo een bak?
en bij het rijden brandden de achteruitrijlichten
Ralenti laten afstellen zou ik doen.
Comment
-
Mijn vader zijn Mercedes E 220 CDI (A) heeft nu 315 000km en hij zit toch wel op het einde van zijn latijn. Wachten op de nieuwe E is geen optie, de wagen heeft geen pit meer, en hij werkt hard genoeg om zich nu wel een andere wagen te kopen ipv met zo'n "afgeragde bak" te blijven rondtoeren.
Hij wil zich voorlopig een Audi A8 / S 320 CDI halen in Duitsland. Kan iemand mij eens kort zeggen hoe we tewerk moeten gaan indien we zouden opteren voor de Audi A8 uit bovenstaande link ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichtenhttp://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sh...e&pageNumber=1
Mijn vader zijn Mercedes E 220 CDI (A) heeft nu 315 000km en hij zit toch wel op het einde van zijn latijn. Wachten op de nieuwe E is geen optie, de wagen heeft geen pit meer, en hij werkt hard genoeg om zich nu wel een andere wagen te kopen ipv met zo'n "afgeragde bak" te blijven rondtoeren.
Hij wil zich voorlopig een Audi A8 / S 320 CDI halen in Duitsland. Kan iemand mij eens kort zeggen hoe we tewerk moeten gaan indien we zouden opteren voor de Audi A8 uit bovenstaande link ?
Even zoeken.
Edit:http://www.autoforum.be/showthread.p...and+importeren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk BerichtenDankje Fernand, ik neem het alvast eens door.
Rijden jullie niet met zo'n Audi A8 3.0 TDI ? Ervaringen ?
Prestaties ? Comfort ?
Welke opties hebben jullie zoal ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk BerichtenSorry !
Miss. daar eens een PM naar sturen.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk BerichtenBij Freud zitten ze denk ik al aan hun 3de.
Maar die hebben ze ook gehad.
Comment
-
Voor de mensen die ook A6 C5 rijden en wat willen spelen met de verborgen functies van de 2-zonige airco:
Klimatronic A6 C5 Geheim Code
Comment
-
Even googlen leverde dit op:
klimaanlagencodes b5.txt
klimaanlagencodes b6.txt
Komen beiden van het Motor-Talk.de forum.
Comment
Comment