Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Prachtige kleur imo, is dat een exclusive kleurtje? Nog nooit bij ons een A6 in die kleur gezien.
Dat is de A6 van audiforum.nl lid 'ketellapper'.
Is inderdaad zo goed als full option en 't kleur is canyonrood. Nu zie ik dat die op Audi.be niet meer te kiezen is (vroeger wel dacht ik toch...) maar op Audi.nl (nog) wel. Het is echt een prachtkleur (op de foto hierboven komt 't niet goed tot zijn recht, de zon zit er te fel op ofzo en idd nogal tegen 't oranje aan). Deze kleur op een A6 avant (bijna dezelfde uitvoering... s-line enzo...) heb ik in België (Belgische A6) al eens gespot .. is super origineel (veel aparter dan de zoveelste zwarte A6)!
Ooit ga ik de kans krijgen om een Audi S8 van zeer dichtbij te bewonderen (kan ook binnenkort zijn). Het gaat om een S8 van kameraad van vriend van m'n broer... Nu moet ik 'm enkel naar hier zien te krijgen.
Heb vandaag sms gekregen dat die in Lokeren staat. Maar ja geen zin tot daar te gaan eh
Het gaat om een S8 van kameraad van vriend van m'n broer...
Vet!
Ik heb onlangs gehoord van een maat van mijn neef, dat die zijn kameraad iemand kent in zijn wijk die in de straat van zijn vakantiehuis een RS6 heeft zien staan.
Ik heb onlangs gehoord van een maat van mijn neef, dat die zijn kameraad iemand kent in zijn wijk die in de straat van zijn vakantiehuis een RS6 heeft zien staan.
Ooit ga ik de kans krijgen om een Audi S8 van zeer dichtbij te bewonderen (kan ook binnenkort zijn). Het gaat om een S8 van kameraad van vriend van m'n broer... Nu moet ik 'm enkel naar hier zien te krijgen.
Heb vandaag sms gekregen dat die in Lokeren staat. Maar ja geen zin tot daar te gaan eh
Woont hij in lokeren? Ik ben van daar, maar heb er nog nooit een S8 gezien
Comment