Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk Berichten
    Vette A4!

Echt lekker, die witte velgen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
      Wat moet ik mij hier juist bij voorstellen? Ben een noob op dat vlak

http://www.millteksport.com/exhaust....fm?variantid=2
      Wat wil je weten?

moest ik u zijn zou ik voor een cat-back kiezen (dus vanaf de kat)

op turbomotoren levert dat doorgaans leuke winsten op.. pak 10 pk en 15 Nm... maar je zult naar de sound ook een betere gasrespons hebben

je kan ook het volume kiezen, non-resonated (dus zonder midden resonator) is luider (the one to go for )

Comment

• Wat moet dat kosten denk je?

Comment

• catbacks zitten meestal rond de 1200-1800 euro zoiets

montage is een eitje

Comment

• *slik*

ff wachten dus

Comment

• Kan ook minder zijn hoor

Heb niet echt een idee van de prijzen van Milltek, een catback voor de RS4 B7 zonder resonator was iets van een 1700 dollar..

Comment

• Het bedrag op zich valt mee, ik had het gewoon minder verwacht Maar eerst moeten er S3 pedaaltjes en RNS-E module in, dan zien we wel weer.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                  Het bedrag op zich valt mee, ik had het gewoon minder verwacht Maar eerst moeten er S3 pedaaltjes en RNS-E module in, dan zien we wel weer.
                  Een goeie €1000 voor milltek met downpipe vanaf de turbo. Wax-it heeft me dit ooit verteld. (op A3 @ caoimhin)
                  Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Rond nieuwjaar ofzo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fredoo Bekijk Berichten
                      Aankoopadvies Audi A4 1.9tdi (bwjr '96) Wat zijn de punten waarop je moet letten bij de aankoop van een Audi A4 1.9 TDI (bwjr '96) (110pk)

-Zijn er bepaalde punten/gekende problemen ?
                      -Hoeveel km's kunnen deze blokken aan bij goed onderhoud ? Wanneer starten de grote kosten?
                      - Hoe rijden deze auto's bij snelheden van 160-170 km/u ?

Danku
                      Wat is de kilometerstand van de wagen die je zou willen kopen?
                      Ik heb 5 jaar met zo een A4 gereden.
                      Deze blokken lopen redelijk makkelijk 350000km.
                      Alleen opletten deze is van '96 en is dus èèn van de eerste 110pk en de turbo ging nog wel
                      eens stuk.
                      Nog een teer punt zijn de stabilisatorstangen vooraan.Wanneer je deze moet vervangen kunnen de kosten serieus oplopen,maar als de wagen meer dan 160000km heeft denk ik
                      dat ze allemaal reeds vervangen zijn.
                      Bij 160-170km/u zal je hetzelfde ervaren als bij 120km/u.Maw geen enkel probleem,de mijne liep 220km/u op de teller.

Comment

• Zonet de Koe gewassen

Comment

• Comment

• Comment

• Ik heb de A6 vandaag voor de eerste keer na zo'n 40 dagen gewassen.

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                                  Ik heb de A6 vandaag voor de eerste keer na zo'n 40 dagen gewassen.
                                  de Q7 was twee weken niet gewassen

Comment

• Hoe lang ben je bezig met die Q7?
                                    En is dat dan enkel de buitenkant, of ook het interieur.
                                    Ik zou er alleszins niet willen aan beginnen.
                                    120d Hatch Edition Sport

Comment

• Pas vandaag m'n Karcher hersteld, dus dacht ik meteen om de auto te wassen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
                                        Hoe lang ben je bezig met die Q7?
                                        En is dat dan enkel de buitenkant, of ook het interieur.
                                        Ik zou er alleszins niet willen aan beginnen.
                                        eerst goed afspuiten: een kwartier

volledig met de hand wassen (exterieur): een dikke uur (ja ik doe er lang over )
                                        p.s. velgen niet bijgerekend

daarna doe ik nog eventueel interieur (stofzuigen, dashboard vegen ...)

weet iemand een goed poetsmiddel voor de uitlaat?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
                                          de Q7 was twee weken niet gewassen
                                          Bij de A6 valt het niet op door de kleur,ik zie amper verschil met toen die vuil was

Comment

Working...
                                          X