Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
    A4 heeft xenon en dikke velgen terwijl de Benz en BMW bagger zijn uitgevoerd.
    Helaas klopt het filmpje langs geen kl*ten.. een a4 en vooral de 2.0tdi's zijn bagger traag
    De 2.7 is evensnel als de 320d (getest op autostrade tegen een a5) bmw
    Al had ik toch graag een a5 gewild.. stomme wachttijden
    -

Comment

• Een Allroad kan best wel knap zijn in de juiste configuratie, spijtig genoeg zie je ze zo weinig.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matt.V Bekijk Berichten
        Helaas klopt het filmpje langs geen kl*ten.. een a4 en vooral de 2.0tdi's zijn bagger traag
        De 2.7 is evensnel als de 320d (getest op autostrade tegen een a5) bmw
        Al had ik toch graag een a5 gewild.. stomme wachttijden
        Een 320D heeft dan ook 177pk (minstens, want BMW geeft af en toe wel eens wat meer heb ik al gehoord), en een A5 2.7 kan 163pk of 190pk hebben. Dus uw test kan evengoed tegen een 163pk versie geweest zijn. U zei?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
          Een Allroad kan best wel knap zijn in de juiste configuratie, spijtig genoeg zie je ze zo weinig.
          ²²²²²

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
            Een 320D heeft dan ook 177pk (minstens, want BMW geeft af en toe wel eens wat meer heb ik al gehoord), en een A5 2.7 kan 163pk of 190pk hebben. Dus uw test kan evengoed tegen een 163pk versie geweest zijn. U zei?
            Feit blijft dat de 2.0 diesel meer pk's heeft dan den 2.7 diesel bij Audi. En dat is nog niet alles wat bmw uit die diesel haalt. De 123d heeft 204pk, dus die haalt al bijna de 3l diesel in bij Audi... Ze moeten meer gaan presteren met hun kleine dieselmotoren...
            Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk Berichten
              Feit blijft dat de 2.0 diesel meer pk's heeft dan den 2.7 diesel bij Audi. En dat is nog niet alles wat bmw uit die diesel haalt. De 123d heeft 204pk, dus die haalt al bijna de 3l diesel in bij Audi... Ze moeten meer gaan presteren met hun kleine dieselmotoren...
              en zeggen dat de meerderheid van die paardjes meestal duchtig onder de motorkap zitten te slapen, ... in het verzadigd verkeer
              ze blijven wel (tot de laatste en vooral de laatste) een boeiend onderwerp ... aan de toog

iconoclastisch, nee ?

Comment

Een Allroad kan best wel knap zijn in de juiste configuratie, spijtig genoeg zie je ze zo weinig.
                Inderdaad en m'n moeder is verliefd op de allroad. Hopelijk kiest ze een goede config.
                AutoMinded.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                  Audi A5 Coupe Conversion on 20x8.5 Custom Black Vossen VVS094 Wheels.

Wauw... een A5 kan dus tóch mooi zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                    Wauw... een A5 kan dus tóch mooi zijn
                    Normaal ben ik niet zo voor trapezoïde uitlaten, maar hier...

Extreem dik!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
                      en zeggen dat de meerderheid van die paardjes meestal duchtig onder de motorkap zitten te slapen, ... in het verzadigd verkeer
                      ze blijven wel (tot de laatste en vooral de laatste) een boeiend onderwerp ... aan de toog

iconoclastisch, nee ?
                      136pk is nu ook weer niet zo veel he

Comment

• en toch voor de meeste onder ons genoeg, als wij het maar willen bekennen

Comment

• Die rode A5 blijft me telkens verbazen

Comment

Die rode A5 blijft me telkens verbazen
                            Idd, meestal is tuning niet beter dan standaard, maar dat is g*dv*rd*mm* wel tuning met een grote T.

Fak, zeer

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

En is dat erg dat een 2.7 diesel minder pk heeft dan een 2.0 diesel? Audi heeft ook 2.0 TDI's met 170 pk, het is niet dat ze het niet kunnen als ze zouden willen. En de 211pk in de 3.0 TDI is een gereduceerde versie. En zelfs dan nog, buiten de taxen heb ik liever een 3.0 TDI met 211pk dan een 2.0 diesel met 204pk. Ik stel me vragen bij de duurbaarheid van dat blokje (al dan niet terecht).

Comment

En is dat erg dat een 2.7 diesel minder pk heeft dan een 2.0 diesel? Audi heeft ook 2.0 TDI's met 170 pk, het is niet dat ze het niet kunnen als ze zouden willen. En de 211pk in de 3.0 TDI is een gereduceerde versie. En zelfs dan nog, buiten de taxen heb ik liever een 3.0 TDI met 211pk dan een 2.0 diesel met 204pk. Ik stel me vragen bij de duurbaarheid van dat blokje (al dan niet terecht).
                                niets gaat boven cylinderinhoud
                                het is altijd zo geweest, en het zal atijd zo zijn
                                alleen maar jammer van die taksen !

Comment

Ge moet denken anno 2008, alles draait om CO2. Het is niet erg dat de 2.7 minder pk's heeft dan de 2.0 bij BMW. Het is gewoon een feit, ik vertelde niks subjectief.
                                  Waarom kiest ge eigenlijk elkes keer de kant van Audi. Ik rij ook met ne A3, maar ik weet dat er op motorisch vlak merken zijn die boven Audi staan.

Of je je vragen moet stellen bij die biturbo x23d van BMW? In het begin dacht ik ook zo over de biturbo x35d, maar die heeft zich toch al dubbel en dik bewezen in mijn ogen.
                                  Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Ik probeer (ook al is dat niet gemakkelijk) gewoon ff neutraal te bekijken, en vond gewoon dat er nogal rare conclusies getrokken werden. Audi moet meer gaan presteren met kleinere dieselmotoren? Waarom? Omdat anderen het doen? En zijn die anderen daarom beter of slechter?
                                    En het begon gewoon met het feit dat Matt.V een mooi icoontje bij BMW zette OMDAT een 320d even snel is als een 2.7, en dat vond ik raar, rekening houdende met het feit dat de kans groot is dat de 2.7 een mooi aantal paarden minder had dan de 320d. Daardoor vond ik dat nogal een rare conclusie (los van het feit dat hij gerust verliefd mag zijn op BMW ).

Je moet nu ook niet alles op m'n Audi liefde steken, het kan ook gewoon zijn dat ik Audi ergens verdedig omdat ik gewoon vind dat de tegenpartij ongelijk heeft

Comment

Of je je vragen moet stellen bij die biturbo x23d van BMW? In het begin dacht ik ook zo over de biturbo x35d, maar die heeft zich toch al dubbel en dik bewezen in mijn ogen.
                                      draaien of keren, een 6-cylinder (ook diesel...) zal altijd zachter werken dan een 4
                                      maar nu worden wij langs alle kanten geterroriseerd door CO-ukazes
                                      dan maar kleinere moren bouwen
                                      ik durf niet denken aan de spanningen die in deze motoren ontstaan, zeker met de tendens om een dieseltje te gebruiken als een sport-unit

Comment

Inderdaad dat weet ik..? Die audi heeft dan ook een pak meer nm.. U zei?
                                        -

Comment

Ik probeer (ook al is dat niet gemakkelijk) gewoon ff neutraal te bekijken, en vond gewoon dat er nogal rare conclusies getrokken werden. Audi moet meer gaan presteren met kleinere dieselmotoren? Waarom? Omdat anderen het doen? En zijn die anderen daarom beter of slechter?
                                          En het begon gewoon met het feit dat Matt.V een mooi icoontje bij BMW zette OMDAT een 320d even snel is als een 2.7, en dat vond ik raar, rekening houdende met het feit dat de kans groot is dat de 2.7 een mooi aantal paarden minder had dan de 320d. Daardoor vond ik dat nogal een rare conclusie (los van het feit dat hij gerust verliefd mag zijn op BMW ).

Je moet nu ook niet alles op m'n Audi liefde steken, het kan ook gewoon zijn dat ik Audi ergens verdedig omdat ik gewoon vind dat de tegenpartij ongelijk heeft
                                          N/o maar ben je dom? Ik zei toch in mijn post dat moest de wachttijd niet zo lang zijn geweest hier een a5 op de oprit stond? Ohja.. ik ben dan zeker merkenblind? Dat jij serieus snel op je teen getrapt bent als we ''''slecht'''' praten over audi is al lang duidelijk.. Leer alles een beetje te relativeren en stap uit je audi schelp.
                                          En nu terug ontopic, a5 fenomenaal knap (zoals die van beltar heeft hij de perfecte combo's..: motor, leder/alcantare, wit, 20's.. zalig)
                                          -

Comment

Working...
                                          X