Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten

Denk aub ook aan de gevoelens van Spillies he, heel zijn wereld stort dadelijk in
    Fak, gij kunt zo'n sukkel zijn...

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jimmy69 Bekijk Berichten
      Ik zou hem vooraan nog nen draai of 4 omhoog draaien achteraan hetzelfde maar omlaag!!
      Spijtig dat je de hardheid niet kan regelen!
      hoeveel mm is elke draai?

0.03mm ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
        Voila,nu is 'm perfect qua hoogte voor mij .

Andere velgen
        vanvoor hoger
        vanachter héél klein beetje lager
        leds insteken

= perfect

Comment

• Nima, waar is je originele A6 topic naar toe?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
            Nima, waar is je originele A6 topic naar toe?
            Eventjes weg .

Comment

Eventjes weg .
              why?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
                why?

Niks speciaals

Comment

• @ Spillies

Audi S6 KW

Comment

• Te laag, maar wel dik!

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Ik vind dat echt lelijke velgen. Passen slecht op die kar.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
                        Ik vind dat echt lelijke velgen. Passen slecht op die kar.
                        Ik ook,

hoort eerder bij de categorie 'Ford C-max velgen'

Comment

hoeveel mm is elke draai?

0.03mm ?
                          Ik heb daar feitelijk geen idee van,draaien tot hij goed staat hé.
                          Ne meter kan ook al helpen!

Comment

• Comment

• Wij hebben momenteel 19" rs4 velgen zitten onder de audi a6.
                              Maar door een resum lekke banden omdat die werktelijk tegen niks kunnen en mijn ma er zo te zien ook niet echt voorzichtig me is zouden we er graag 18" audi velgen onder leggen.

Suggesties?

Comment

• Verkoop je die 19' RS4 voor een prijsje zodat ik ze kan gebruiken als winterwielen?

Comment

Verkoop je die 19' RS4 voor een prijsje zodat ik ze kan gebruiken als winterwielen?
                                  Alles is te koop. Er heeft wel een vrouw me gereden dus ze hebben al wat borduurschade.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo Bekijk Berichten
                                    Alles is te koop. Er heeft wel een vrouw me gereden dus ze hebben al wat borduurschade.
                                    Zitten er nog banden op? Wat is je prijs schat.

Comment

Verkoop je die 19' RS4 voor een prijsje zodat ik ze kan gebruiken als winterwielen?
                                      Vervang er gewoon je huidige velgen mee.

RS4 MkII velgen, blijven imo de mooiste die Audi ooit maakte.

Comment

Zitten er nog banden op? Wat is je prijs schat.
                                        Ja, runflat. Pirelli euforia's met een nog lange levenstermijn te gaan.

Ik moet het eerst eens bespreken met mijn vader want het is mijn beslissing niet eh. En je krijgt er een 5e velg bij voor als je plat valt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                                          Vervang er gewoon je huidige velgen mee.

RS4 MkII velgen, blijven imo de mooiste die Audi ooit maakte.
                                          Ja op een zwarte ofzo

Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo Bekijk Berichten
                                          Ja, runflat. Pirelli euforia's met een nog lange levenstermijn te gaan.

Ik moet het eerst eens bespreken met mijn vader want het is mijn beslissing niet eh. En je krijgt er een 5e velg bij voor als je plat valt.
                                          Aight klinkt interessant.

Comment

Working...
                                          X