Oorspronkelijk geplaatst door Willem-Jan
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AUDI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door JMI Bekijk BerichtenGoede keuze dat je het gereduceerde vermogen niet hebt genomen, alhoewel ik al met beide versies gereden heb en in de eerste meters absoluut geen verschil te merken is...
Of net niet, omdat je 't zo post...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk BerichtenHet verschil tussen beide versies is dus zo goed als nihil als ik het goed begrijp?
Of net niet, omdat je 't zo post...
Comment
-
Daarnet hier in Leuven aan de Naamse poort stond er een Benz CLS 320CDI aan de lichten te wachten. Zie ik daar zo een A6 Avant aankomen met Day Time Running Lights, damn toch geen S6 zeker Die S6 gaat zo naast die CLS staan en ik zag die kerel zo kijken "wat gaat gij met uw stoof doen", en begint zo gas te geven. Die S6 reageert nog ni, en als de Benz ff stopt trekt die S6 eens het kot open zeg De smile van die kerel uit de Benz was snel over als het groen werd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenDaarnet hier in Leuven aan de Naamse poort stond er een Benz CLS 320CDI aan de lichten te wachten. Zie ik daar zo een A6 Avant aankomen met Day Time Running Lights, damn toch geen S6 zeker Die S6 gaat zo naast die CLS staan en ik zag die kerel zo kijken "wat gaat gij met uw stoof doen", en begint zo gas te geven. Die S6 reageert nog ni, en als de Benz ff stopt trekt die S6 eens het kot open zeg De smile van die kerel uit de Benz was snel over als het groen werd.
Zo hoort het. De "kleintjes" laten doen tot het moment gekomen is om het kot open te trekken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenZaligheid!
Knap geluid zeker?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenIdd veel knapper in het echt dan alle filmpjes die je op het net kan vinden. Die geven wel een idee, maar the real thing is toch nog wel stukken beter.
Da's met alles zo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenZalige A6 avant echt de mooiste velgen dat ik onder een A6 he gezien
Betwijfel zelfs of deze een sporthanging heeft...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JMI Bekijk BerichtenRekening houdend dat dit dan nog geen S-line is of geen "pack sport" heeft...
Betwijfel zelfs of deze een sporthanging heeft...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenZie hoe sleek dat ding is, gewoon dé mooiste break van het moment...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenJa in het Engels he. Dat woord past gewoon perfect vind ik, ik vond geen echt goed Nederlands alternatief...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Govaerts Bekijk Berichtengeen probleem maar wat betekent dat dan ?
Glad eigenlijk, maar meer in de betekenis van smooth
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenGlad eigenlijk, maar meer in de betekenis van smooth
Comment
Comment