Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Goede keuze dat je het gereduceerde vermogen niet hebt genomen, alhoewel ik al met beide versies gereden heb en in de eerste meters absoluut geen verschil te merken is...
Het verschil tussen beide versies is dus zo goed als nihil als ik het goed begrijp?
Of net niet, omdat je 't zo post...
Het verschil tussen beide versies is dus zo goed als nihil als ik het goed begrijp?
Of net niet, omdat je 't zo post...
Idd, stel dat je de wagen privé zou moeten aankopen is de aankoopprijs immers hetzelfde. In leasing is het maandelijks 50EUR duurder. Enkel BIV betaal je dus meer. Enkel herneming ligt iets anders, maar aangezien je hier met toch wel een luxueuze wagen onderweg bent voel je dit bijna niet, en geeft toe, voor een kleine 17pk meer zou ik niet treuren...
Daarnet hier in Leuven aan de Naamse poort stond er een Benz CLS 320CDI aan de lichten te wachten. Zie ik daar zo een A6 Avant aankomen met Day Time Running Lights, damn toch geen S6 zeker Die S6 gaat zo naast die CLS staan en ik zag die kerel zo kijken "wat gaat gij met uw stoof doen", en begint zo gas te geven. Die S6 reageert nog ni, en als de Benz ff stopt trekt die S6 eens het kot open zeg De smile van die kerel uit de Benz was snel over als het groen werd.
Daarnet hier in Leuven aan de Naamse poort stond er een Benz CLS 320CDI aan de lichten te wachten. Zie ik daar zo een A6 Avant aankomen met Day Time Running Lights, damn toch geen S6 zeker Die S6 gaat zo naast die CLS staan en ik zag die kerel zo kijken "wat gaat gij met uw stoof doen", en begint zo gas te geven. Die S6 reageert nog ni, en als de Benz ff stopt trekt die S6 eens het kot open zeg De smile van die kerel uit de Benz was snel over als het groen werd.
Zo hoort het. De "kleintjes" laten doen tot het moment gekomen is om het kot open te trekken.
Idd veel knapper in het echt dan alle filmpjes die je op het net kan vinden. Die geven wel een idee, maar the real thing is toch nog wel stukken beter.
Idd veel knapper in het echt dan alle filmpjes die je op het net kan vinden. Die geven wel een idee, maar the real thing is toch nog wel stukken beter.
Comment