Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
jep daar staat hij,ale,in de hal naast die waar de Kris stond hé
ik kan je verzekeren,da geluid is gewoon muziek in je oren,kreeg er kippenvel van....en prestaties,tja,da zul je zelf moeten ondervinden om te begrijpen wat dit is
jep daar staat hij,ale,in de hal naast die waar de Kris stond hé
ik kan je verzekeren,da geluid is gewoon muziek in je oren,kreeg er kippenvel van....en prestaties,tja,da zul je zelf moeten ondervinden om te begrijpen wat dit is
dees is ni bij D'ieteren he,das bij één van de Dealers he,ik weet ook ni hoe onze baas het klaargespeeld heeft de S5 en R8 te mogen lenen van D'ieteren,ma weldra komt ook de R8 binnen die hij besteld heeft,kga direct alle moeite doen om de sleutel eens te bemachtigen en hem is te mogen lenen voor een avondje...
dees is ni bij D'ieteren he,das bij één van de Dealers he,ik weet ook ni hoe onze baas het klaargespeeld heeft de S5 en R8 te mogen lenen van D'ieteren,ma weldra komt ook de R8 binnen die hij besteld heeft,kga direct alle moeite doen om de sleutel eens te bemachtigen en hem is te mogen lenen voor een avondje...
You call me
Hopelijk lukt het je
Anders kom ik met de zwarte en vraag een testritje
Comment