Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
    Hebben ze eigelijk studentenjobs bij d'Ieteren??

Het is me daar leuk werken zo te zien!!
    Over studentenjob gesproken:

Gisteren deze schoonheid van top tot teen gewassen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audiboy Bekijk Berichten
      Over studentenjob gesproken:

Gisteren deze schoonheid van top tot teen gewassen.
      Waar werk je??

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
          Waar werk je??
          Willems, Genk

Comment

• TT in het sprintblauw

(http://home.mobile.de/SIDWFhZkC56vYK...11111263443721)
            1991 Mazda MX-5 NA
            Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
            www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Dat blauw vind ik nu net iets te johny-achtig, dan nog liever een witte of een klassiek blauwe...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JMI Bekijk Berichten
                Dat blauw vind ik nu net iets te johny-achtig, dan nog liever een witte of een klassiek blauwe...
                Vind ik ook, maar dan eerder in het donker grijs of idd zelfs wit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo Bekijk Berichten
                  Een carrera is ook stukken goedkoper eh.

Stel: dit of een 911 Turbo.

Geef mij dan toch maar de turbo hoor...
                  Geef mij dan ook maar die R8

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten

In het zwart vind ik hem zo geslaagd eh (Anders ook , maar zwart geeft hem nog iets extra vind ik)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten

Die R8 is toch wel beestig knap int zwart!

De garage is die van in het centrum van Parijs. Daar heb ik voor het eerst de A3 2.0 TFSI zien staan, hij was toen net uit. Toen ik terug thuis was ben ik niet veel later de mijne gaan bestellen. Op de hoek is daar ook nog een trendy en gezellig restaurantje. Een aanrader!

Comment

• vandaag nog eentje genomen,kon het ni laten!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo Bekijk Berichten
                            Een carrera is ook stukken goedkoper eh.

Stel: dit of een 911 Turbo.

Geef mij dan toch maar de turbo hoor...
                            Ik zou eerder de vergelijking maken met een 911 carreraS, gezien de prijs. En dan denk ik dat ik wel voor de R8 zou gaan. Alhoewel je dan weer dicht bij de prijs van een Aston Martin V8 Vantage zit, en dan is de keus vlug gemaakt voor mij.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fast_Audi Bekijk Berichten
                              vandaag nog eentje genomen,kon het ni laten!!!
                              Toch de schoonste sportwagen van t'moment. Ik stel mij eigenlijk wel de vraag of Audi met al zijn prachtmodellen nog te kloppen zijn door de bekende concurrenten. Vroeger was Audi een aanhangsel maar nu .... vrdmme toch, ze doen het goed !!!
                              AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.

Comment

• Vind het een prachtige sportwagen, maar ik denk dat je, als je hem van ver ziet aankomen, hij wel eens op een TT zou kunnen lijken... wat ik overigens dacht, dus negatief punt vind ik zelf...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JMI Bekijk Berichten
                                  Vind het een prachtige sportwagen, maar ik denk dat je, als je hem van ver ziet aankomen, hij wel eens op een TT zou kunnen lijken... wat ik overigens dacht, dus negatief punt vind ik zelf...
                                  Ja idd!Mijn schoonbroer die niets van auto's kent zei deze week tegen mij dat ze voorbij zijn werk gans de tijd passeerden met een klein audi'tje nog kleiner dan de TT!Gewoon al omdat de mensen niet verwachten dat Audi een sportwagen in hun gamma geeft!

Comment

• Van welke tuners kan je weer onderdelen op je Audi laten zetten direct bij aankoop van je Audi? Dus waarvan ze de bodykit opzetten in de fabriek zelf? Abt? Caractère? Nog enkele?

Comment

• B)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                                        Van welke tuners kan je weer onderdelen op je Audi laten zetten direct bij aankoop van je Audi? Dus waarvan ze de bodykit opzetten in de fabriek zelf? Abt? Caractère? Nog enkele?
                                        In de fabriek zal er geen bodykit van een ander merk gemonteerd worden, dit gebeurt bij de dealer. De enige bodykit af fabriek is die van het s-line gamma.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door davy Bekijk Berichten
                                          Ja idd!Mijn schoonbroer die niets van auto's kent zei deze week tegen mij dat ze voorbij zijn werk gans de tijd passeerden met een klein audi'tje nog kleiner dan de TT!Gewoon al omdat de mensen niet verwachten dat Audi een sportwagen in hun gamma geeft!
                                          Das dan geen goed teken als het dan gaat over de wederverkoopprijs. De R8 zal dan goedkoper worden in tweedehands tov een imago beest als Porsche.
                                          AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.

Comment

Working...
                                          X