Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Audiboy Bekijk Berichten
    Willems, Genk
    Kan je me op de hoogte houden wanneer er een van de komende weken een A6 avant met s-line is binnengekomen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichten
      Kan je me op de hoogte houden wanneer er een van de komende weken een A6 avant met s-line is binnengekomen?
      okey, ik zal proberen eraan te denken. Ik moet ze toch allemaal één voor één nemen dus...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audiboy Bekijk Berichten
        okey, ik zal proberen eraan te denken. Ik moet ze toch allemaal één voor één nemen dus...
        En wat is uw taak dan; de auto's die van de camion komen poetsen alvorens ze in de showroom komen? Er zijn stommere vakantiewerkjes!

Trek me zo rap als het kan een foto als hij er is he! Die 2 maanden wachten hebben lang genoeg geduurd!

Greetz

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door luigi Bekijk Berichten
          In de fabriek zal er geen bodykit van een ander merk gemonteerd worden, dit gebeurt bij de dealer. De enige bodykit af fabriek is die van het s-line gamma.
          Ah ok .. En welke merken doen ze bij de dealers? En de prijs is ook wel genoeg zeker? Alvast bedankt !

Comment

• Audi picks Hungary for A3 convertible production

The Audi A3 Convertible is already confirmed by Claus Haverkamp, Head of Body Structure Development at Audi. Today, Audi has announced that it has picked its Gyor plant in Hungary to produce its A3 Convertible from 2008.

“The Gyor (production) site (in western Hungary) has excelled in the production of premium vehicles during recent years … therefore it is optimally suited for the assembly of a new model alongside the Audi TT Coupe and the TT Roadster,” Audi said in a statement.

The Gyor plant, which launched vehicle assemly in 1998, started building the first generation of the Audi TT. This year it plans to manufacture over 50,000 TT units, up from 23,675 last year.

The A3 convertible is expected to make its debut at next year’s Geneva Motor Show and will go on sale in the summer of 2008 just in time for you to drop your top (your car’s top). The A3 Convertible will compete with the upcoming BMW 1-Series convertible which will be launched a few months after the coupe’s debut.
            http://www.egmcartech.com/2007/06/29...le-production/

Comment

• onzen baas zen Demo karreke

Comment

• Phantomschwarz Audi A3 2.0 TFSI quattro S-Line

Comment

• Hoe vet, is dat 18' ?

Comment

• das megavet die A4,zijn 19" denk ik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Govaerts Bekijk Berichten
                      Hoe vet, is dat 18' ?
                      Oorspronkelijk geplaatst door Fast_Audi Bekijk Berichten
                      das megavet die A4,zijn 19" denk ik
                      E dikke 19.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beké Bekijk Berichten

idd heel vet, ook tegengekomen op cleaned. nice ze

Comment

• Zijn idd 19", icm een schroefkitje
                          Phantomschwarz Audi A3 2.0 TFSI quattro S-Line

Comment

• tussen m'n foto's van techno classica essen gevonden:

Comment

• Comment

• Nogal een geweld he
                                Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                Bestelt
                                1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fast_Audi Bekijk Berichten
                                  onzen baas zen Demo karreke

Achter zo eentje heb ik 'n paar dagen geleden gereden. Zalige kar.

Enkel schreeuwt de deze wel om 'n detail.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beké Bekijk Berichten

Daarstraks gezien in Aarschot
                                    Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                    Bestelt
                                    1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Er staat een Audi A4 Cabriolet op onze oprit, maar ik kan niet vinden welke versie het is...

Het is een 6 MAN dus de keuze tussen een 2.0TDI of een 3.0 TDI...

Maar ie heeft 2 (kromme) uitlaten, één links en één rechts, is dit nu een 3.0TDI?

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                                        Er staat een Audi A4 Cabriolet op onze oprit, maar ik kan niet vinden welke versie het is...

Maar ie heeft 2 (kromme) uitlaten, één links en één rechts, is dit nu een 3.0TDI?
                                        Vraag het mss even aan de mensen die in de living zitten?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                                          Er staat een Audi A4 Cabriolet op onze oprit, maar ik kan niet vinden welke versie het is...

Is het een Quattro?
                                          want normaal heeft ook de 2.0TDI 1 pijp links en 1 rechts.
                                          Als het een Quattro is, is de kans namelijk heel groot dat het de 3.0 is.
                                          Last edited by stradge; 08/07/2007, 01:47.

Comment

Working...
                                          X