Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AUDI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door xxx Bekijk BerichtenThx!1991 Mazda MX-5 NA
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk BerichtenLelijk hé ..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xxx Bekijk BerichtenIdd, maar heb deze middag gehoord dat de kleurencombinatie zwart met amaretto zal zijn (wagen schoonmoeder) met ofwel 5 spakige velgen ofwel 15 spakige velgen
Is wat te licht en geelig, itt de persfoto's waar het bruiner lijkt.
edit: uiteraard proficiat
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xxx Bekijk BerichtenIdd, maar heb deze middag gehoord dat de kleurencombinatie zwart met amaretto zal zijn (wagen schoonmoeder) met ofwel 5 spakige velgen ofwel 15 spakige velgen1991 Mazda MX-5 NA
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtenAmaretto op de A4 viel me een beetje tegen eergisteren bij d'ieteren
Is wat te licht en geelig, itt de persfoto's waar het bruiner lijkt.
edit: uiteraard proficiatOorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk BerichtenZalig, wens haar proficiat
Ik was bang dat amaretto te oranje uitviel..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenIk ging het juist ook zeggen, het was jammer dat je er niet was...
Ik had zelf nog een PM gestuurd, maarja al dat uitgaan hé (of was je moe van te werken?!)
Was veel te moe door een cominatie van beide. Veel werken tijdens de week en uitgaan tijdens het weekend.
En bij mij gaat dat niet altijd even goed samen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Govaerts Bekijk BerichtenJammer dat ik niet welkom ben
Nu ja tegen de volgende keer heeft Olivierooo mss al zijn rijbewijs en dan kan ik meerijden met hem
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door porschepipo Bekijk BerichtenAudi V8 = vetheid
bolero's staan zooo goed op die bakken. Wie weet wordt dat wel m'n volgende stap in de typ44 reeks 100 en 200 heb ik, nu nog een V8
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door porschepipo Bekijk BerichtenDe bolero's zijn knap, maar ik zie 'm toch liever met BBs'en
Gek
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk BerichtenLelijk hé ..
Comment
Comment