Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AUDI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Comment
-
deze zouden ideaal zijn. Laten herdoen et voila
http://cgi.ebay.de/4-Stk-BBS-Felgen-...ayphotohosting
en dan erop steken zonder centerpotjes
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenik ga bbs'n steken op de 200!
knap é
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichtenecht ?
knap é
geeft die kar direct een ander uiterlijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtendeze zouden ideaal zijn. Laten herdoen et voila
http://cgi.ebay.de/4-Stk-BBS-Felgen-...ayphotohosting
en dan erop steken zonder centerpotjes
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenals er eens centjes te veel zijn (as if ) dan zie ik dat wel zitten... moet enorm dik staan
geeft die kar direct een ander uiterlijk.
gaat er als gegoten onder staan
echt lekker
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk BerichtenEr worden toch geen meer geleverd met van die deksels. Het premium pakket krijg je gratis op de A4 en daarin zitten de Trapezium-velgen...
En toch blijven die deksels lelijk1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenik ga bbs'n steken op de 200!
yeah right, de dag dat jij die steekt rook ik m'n banden gewoom op
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichtenyeah right, de dag dat jij die steekt rook ik m'n banden gewoom op
ok Gio, that's a deal
Comment
-
Heeft er iemand al van dichtbij een Audi in het kleur ibiswit gezien? En waarvan je zeker bent dat het ibiswit is? De vraag is, is dat mooi wit of is dat van dat "bescheten" wit? Onlangs Q7 gezien in het wit (al noemt het bij de Q7 niet ibiswit dus niet echt vergelijkbaar) en dat vond ik niet mooi.
Comment
-
Daarstraks de A6 gaan afhalen!
In een emoticon:
Heb nog maar een paar foto's kunnen trekken vanwege een lege batterij en het kwijt zijn van de oplader .
Aan Audiboy: was jij vandaag aan het werk in de garage? Er liep wel iemand rond die jij kon zijn .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenwow very nice!
heb je meer foto's van die (dolfijngrijze?) B7?
Nee, daar heb ik geen extra foto's meer van (ik moet eerlijk toegeven dat de daytonagrijze A6 me op dat moment meer interesseerde ).
Had je meer foto's gewild om de kleur van de A4 of voor iets anders?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk BerichtenThanks.
Nee, daar heb ik geen extra foto's meer van (ik moet eerlijk toegeven dat de daytonagrijze A6 me op dat moment meer interesseerde ).
Had je meer foto's gewild om de kleur van de A4 of voor iets anders?
Was gewoon interesse omwille van vooral de kleur ja
Comment
Comment