Oorspronkelijk geplaatst door De Fille
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AUDI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk BerichtenKnappe A6, ook mooie kleur dat daytonagrijs ;-)
Kanshebber naast het zwart voor onze volgende Audi ;-)
Voor mij de perfecte mix tussen iets donkers en iets lichts, en je ziet het haast nooit, ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk BerichtenHeel knappe A6, Geertt. Zo zou ik hem ook wel in mijn garage willen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk BerichtenKnappe A6, ook mooie kleur dat daytonagrijs ;-)
Kanshebber naast het zwart voor onze volgende Audi ;-)
Ik denk niet dat ik nog zou twijfelen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo Bekijk BerichtenWij hebben nu een nachtblauwe en ik vind het echt prachtig. We hebben echt een enorm goeie keuze gemaakt!
Ik denk niet dat ik nog zou twijfelen...
Comment
-
Bij Dielis in Bornem staat er een A6 sedan, met RS4-achtige velgen, caractere-achterbumper en twee ovaal/trapeziumvormige uitlaten, en met nummerplaat 'RS.006'.
'ie viel me in m'n ooghoeken, toen'k er voorbij reed, en ben maar eens gestopt. Loezers... wss een simpele tdi ofzo, S-line'tje.
Aandachtstrekker...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenBij Dielis in Bornem staat er een A6 sedan, met RS4-achtige velgen, caractere-achterbumper en twee ovaal/trapeziumvormige uitlaten, en met nummerplaat 'RS.006'.
'ie viel me in m'n ooghoeken, toen'k er voorbij reed, en ben maar eens gestopt. Loezers... wss een simpele tdi ofzo, S-line'tje.
Aandachtstrekker...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenJa, die nummerplaat.
Maar het was een nieuwe A6 (dus daarom dat m'n allereerste indruk was "Fak, nen nieuwen RS6, no way!?!!!").
En de voorste plaat was met zwarte letters.
En linksvooraan was 'ie wss tegen een paaltje geknald ofzo.
wss onderstuur.
Dat laatste is erover.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenDat laatste is erover.
You know it's for S & G's.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenVoor een vrouw.
Heel de auto is voor een vrouw.
Comment
Comment