Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Neen, geen allroad. Wel een A6 break. Ben blij dat er terug een Audi in de garage komt...
Donkerblauw
amaretto interieur
shadowline
xenon
3.0 TDI quattro tiptronic
pianolak inleg
verdonkerde ruiten
lichtpakket
en dan zouk ng es moeten rondkijken
en rs6en als velg!
@ Olivierooo : Zalig da ge ne A6 in de garage krijgt. Fijn bakske. En dan de kleurencombo en velgen die Simoni al aangehaald heeft.
Hierbij heb ik nog een vraagske!!
Ik ben dus op zoek naar de 5-spaaks velgen van Audi. En ik had op Kapaza al een setje gevonden. Maar ik heb nog geen contact gezocht met die verkoper. Maar nu staat op de shop van Audi.de het compleetset velgen 5-spaaks 18" voor €739. Klopt dit? Met continental pilot 2 banden. Is dit de prijs van een set?!!!
@ Olivierooo : Zalig da ge ne A6 in de garage krijgt. Fijn bakske. En dan de kleurencombo en velgen die Simoni al aangehaald heeft.
Hierbij heb ik nog een vraagske!!
Ik ben dus op zoek naar de 5-spaaks velgen van Audi. En ik had op Kapaza al een setje gevonden. Maar ik heb nog geen contact gezocht met die verkoper. Maar nu staat op de shop van Audi.de het compleetset velgen 5-spaaks 18" voor €739. Klopt dit? Met continental pilot 2 banden. Is dit de prijs van een set?!!!
Ik moet toch wel zeggen dat de A6 3.0tdi een beetje trager is dan de 530d
Mja, je kunt niet alles willen eh.
Er is wel een enorm verschil bij Audi als je de automaat op S zet. Dan is hij echt veel agressiever. Een veel groter verschil als bij BMW!
Mijn moeder zal wss voor de 3.0TDI gaan. Geen benzines bij ons.
Comment