Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Er mag inderdaad misschien een inch of 2 vanaf, want als hij stilstaat zal het waarschijnlijk minder mooi overkomen een té grote velg. Vind té groot nooit mooi..
Maar nu als hij zo rijdt heb ik daar niet echt problemen mee .
Al zou ik waarschijnlijk deze nemen, ik vind deze namelijk zalig staan onder de S5! En licht getint, zoals op de foto (daar zijn ze waarschijnlijk gewoon vuil )
Al zou ik waarschijnlijk deze nemen, ik vind deze namelijk zalig staan onder de S5! En licht getint, zoals op de foto (daar zijn ze waarschijnlijk gewoon vuil )
Dit is echt wel een prachtig stel velgen, zou die ook onmiddellijk kiezen. En MTM kies ik voor de motorupgrade, ni zozeer voor de velgen. Telkens als ik foto's zie van LL z'n RS6 met de Audi-velgen heb ik iets van 'toch nog iets meer dan die MTM'ers' hoewel die er ook VET op passen. Ahja de MTM'ers als zomervelg en de Audi's voor de winter. Of omgekeerd,maakt ni uit
Dit is echt wel een prachtig stel velgen, zou die ook onmiddellijk kiezen. En MTM kies ik voor de motorupgrade, ni zozeer voor de velgen. Telkens als ik foto's zie van LL z'n RS6 met de Audi-velgen heb ik iets van 'toch nog iets meer dan die MTM'ers' hoewel die er ook VET op passen. Ahja de MTM'ers als zomervelg en de Audi's voor de winter. Of omgekeerd,maakt ni uit
In denk dat wij het nog goed met elkaar gaan vinden .
Nee nee serieus, ik vindt die MTM velgen écht wel super vet, maar ik twijfel of ik ze ooit zelf onder mn wagen zou leggen. Geef mij dan maar liever deze dubbele 7-spaaks velgen van de RS 4. Voor de motorupgrade zou ik dan weer wél bij MTM gaan aankloppen, net zoals jij .
In denk dat wij het nog goed met elkaar gaan vinden .
Nee nee serieus, ik vindt die MTM velgen écht wel super vet, maar ik twijfel of ik ze ooit zelf onder mn wagen zou leggen. Geef mij dan maar liever deze dubbele 7-spaaks velgen van de RS 4. Voor de motorupgrade zou ik dan weer wél bij MTM gaan aankloppen, net zoals jij .
Jeps 'k heb de indruk net zoals de MTM velgen de S8 ubervet staan zoals op de foto, maar voor m'n eigen kies ik toch voor OEM
vééél te grote wielen, en daardoor komt 'ie ook belachelijk hoog te staan.
Precies een allroad..
(en dat wil je zéker niet. )
Ja hij oogt veel minder sportief door zijn hoogte, kan het niet anders uitleggen . Zet er maar gewoon de S8 velgen onder, zoals bij Spillies zijn S6 en dat is voor mij perfect .
Volgens mij gaat hij dan helemaal niet meer mooi lijken, omdat het koetswerk te dicht tegen de velgen komt. Er zijn mensen die dit wél mooi vinden, das kwestie van smaak .
Volgens mij gaat hij dan helemaal niet meer mooi lijken, omdat het koetswerk te dicht tegen de velgen komt. Er zijn mensen die dit wél mooi vinden, das kwestie van smaak .
Neen, want je verkleind terzelfdertijd de velg met twee duim, en dus je band wordt iets hoger.
Dus dat compenseert perfect als 'ie wat lager wordt gelegd.
Comment