Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Gepantserde A8 W12 2 verschillende in ons landje

Comment

• Cool.

maar kzou er wel niet mee willen rijden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
        Gepantserde A8 W12 2 verschillende in ons landje
        Subtiel en subliem detail op die ruit!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
          Cool.

maar kzou er wel niet mee willen rijden.
          Waarom zelfs niet mee willen rijden?

Het moet wel eens leuk zijn om een testje mee te gaan doen, zou die ervaring zeker eens willen hebben. Maar zelf ooit kopen, neen toch liever niet..

Comment

• Dat ding weegt wsl een paar ton ofzo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
              Dat ding weegt wsl een paar ton ofzo
              Is gewoon vet.

Hier niet, oke, gaat niet voorruit, zuip voor 1000end en kan je niet in de bochten leggen.

Maar in Irak of Israel, vetcool gewoon, es schieten voor de lol naar de 'vijand' dan maar gaan raggen met die tank...

Stel u voor...

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk Berichten
                Waarom zelfs niet mee willen rijden?

Het moet wel eens leuk zijn om een testje mee te gaan doen, zou die ervaring zeker eens willen hebben. Maar zelf ooit kopen, neen toch liever niet..

Zoiets is nen dweil.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                  Is gewoon vet.

Hier niet, oke, gaat niet voorruit, zuip voor 1000end en kan je niet in de bochten leggen.

Maar in Irak of Israel, vetcool gewoon, es schieten voor de lol naar de 'vijand' dan maar gaan raggen met die tank...

Stel u voor...
                  Geef mij toch maar een humvee ipv een A8 daar hoor

Comment

• Zo'n A8 Security is echt vetcool. Hier een paar pics van het interieur:

Comment

• Altijd cool, deurtjes van 120 kilogram

Comment

• Vette Q7 imo

Comment

• Comment

• Comment

• Gisteren stond er aan de Rooseveld een witte A4 Avant S-line met RS4-velgen en lichtjes verlaagd... Zooo vet!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                                Ik vind die Q7 echt wel staan met die bredere banden en velgen! Alleen vind ik hem net iets te laag staan, de banden moeten mooi rond lijken in de wielkasten (kan het niet beter uitleggen).

Dat logotje voor de voorste passagiersdeur is een mooi detail .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk Berichten
                                  Ik vind die Q7 echt wel staan met die bredere banden en velgen! Alleen vind ik hem net iets te laag staan, de banden moeten mooi rond lijken in de wielkasten (kan het niet beter uitleggen).

Dat logotje voor de voorste passagiersdeur is een mooi detail .
                                  Ie mag idd iets hoger staan dan zou het optisch nog beter zijn, dan is ie AF! Q7K500 ronkende naam.... een dergelijke Q7 mogen ze me altijd cadeau doen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dastof Bekijk Berichten
                                    Gisteren stond er aan de Rooseveld een witte A4 Avant S-line met RS4-velgen en lichtjes verlaagd... Zooo vet!
                                    En .... geen foto ???
                                    Audi A6 Avant - S-Line 2.0 TDI (Jan 2008 - Sep 2010)
                                    VW New Beetle Cabrio 1.9 TDI (Mei 2006 - Aug 2011)
                                    VW Golf VI Cabrio 1.6 TDI (Sep 2011)
                                    Suzuki Burgmann 650 Executive (Feb 2008 )
                                    Vespa GTS 300 SuperSport (Juni 2010)
                                    Vespa GTV 125 (Mei 2009)

Comment

• Hoeveel % korting wordt er gegeven op een A3 en een A4 ? 2 vrienden van mij gaan elk 1 kopen en ze krijgen maar 5% korting!Toch wel zeer weinig !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door davy Bekijk Berichten
                                        Hoeveel % korting wordt er gegeven op een A3 en een A4 ? 2 vrienden van mij gaan elk 1 kopen en ze krijgen maar 5% korting!Toch wel zeer weinig !
                                        een nieuwe A4?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                                          een nieuwe A4?
                                          Ik hoop het, want voor een einde reeks oude A4 moet je toch zeker het dubbele krijgen!

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

Working...
                                          X